اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعطیلی 2 روزه مراکز توانبخشی و مهدکودک‌های مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران بر نظارت از مراکز توانبخشی و مهدکودک‌های مازندران تاکید کرد و همچنین برگزاری همایش،جشن‌ها، مراسم و غیره را در مراکز و مهدهای تابع بهزیستی تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

تعطیلی 2 روزه مراکز توانبخشی و مهدکودک‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که در بهزیستی استان تشکیل شد، اظهار کرد: میزان بیماری‌زایی و کشندگی کورونا به مراتب کمتر از آنفولانزای H۱N۱ است.

وی افزود: بهترین راه برای کاهش احتمال ابتلا به بیماری ناشی از کرونا به کار بستن درست اقدامات پیشگیرانه است، افراد آسیب،پذیر و سالمندان که به‌طور معمول بیماری‌های زمینه‌ای هم دارند بیشتر در معرض آسیب و خطر ابتلا هستند.

گوهردهی تصریح کرد: لازم است برنامه‌های آموزشی برای کارکنان و مسؤولان مراکز نگهداری اعم از دولتی و غیردولتی سطح استان در اولویت باشد، برگزاری چندین دوره آموزشی برای کارکنان و همکاران در اداره کل و همچنین در سطح شهرستان‌های استان که با همکاری مرکز بهداشت و لزوم توزیع و نصب پوسترهای آموزشی مرتبط در مراکز تابعه اولویت دارد.

این مسؤول تأکید کرد: رعایت نکات بهداشتی فردی از قبیل شست‌وشوی منظم و مرتب دست‌ها، نصب مواد ضدعفونی کننده در مراکز، عدم ورود افراد متفرقه به مراکز تحت هر عنوان ضروری است.

وی با اعلام اینکه مرکزی کانونی ستادی بهزیستی در بحث کرونا باید به‌صورت ۲۴ ساعته پایش استانی را انجام داده و گزارش روزانه را به ستاد تحویل دهند، گفت: هرگونه مورد مشکوک باید سریع به ستاد استانی اعلام و با مرکز بهداشت نیز هماهنگی صورت پذیرد.

گوهردهی در پایان بر نظارت از مراکز تاکید کرد و همچنین برگزاری همایش،جشن‌ها، مراسم و غیره را  در مراکز و مهدهای تابع بهزیستی تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول