اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مربی نفت مسجد سلیمان: با توجه پتانسیل و بازیکنان بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته‌ایم

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی خوب است که بازی را با حداقل گل ببرد، ما تیمی هستیم که کمتر گل می‌خوریم و گل زده خوبی داریم، ما با توجه پتانسیل و بازیکنانی که داشتیم به نظرم بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته‌ایم.

مربی نفت مسجد سلیمان: با توجه پتانسیل و بازیکنان بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین پاشایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو خراسان اظهار کرد: آقای تارتار به دلیل تداخل تمرین و نشست خبری، نتوانستند در این نشست شرکت کنند.

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه سلامتی مهم‌ترین فاکتور برای ورزش است، افزود: تماشاگران اگر حضور پیدا نکنند بهتر است، برای ما فرقی ندارد.

وی بیان کرد: حضور تماشاچیان برای تیم‌هایی مانند ما باعث افتخار و انگیزه است، اما تصمیم‌گیرنده ما نیستیم و به‌دلیل فشرده شدن زمان بازی‌ها امکان تغییر زمان وجود ندارد، ما نیز تابع قوانین هستیم.

پاشایی خاطرنشان کرد: تیمی خوب است که بازی را با حداقل گل ببرد، ما تیمی هستیم که کمتر گل می‌خوریم و گل زده خوبی داریم، شما نمی‌توانید از یک لیوان آب به اندازه یک بطری آب انتظار داشته باشید، ما با توجه پتانسیل و بازیکنانی که داشتیم به نظرم بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشتیم.

مربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد ما نمی‌توانیم 8 میلیارد بدهیم تا فورواردی بیاریم که برایمان گل بزند بلکه مجبور هستیم که با فوروارد 200 میلیون تومانی کارمان را پیش ببریم و به این خاطر باید مهدی تارتار تبریک گفت که با این پتانسیل و نفرات نتیجه‌ای گرفته که در تاریخ مسجد سلیمان بی‌سابقه بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به نتایجی که گرفته‌ایم خیلی از اهداف باشگاه جلوتر هستیم، باشگاه می‌خواست که تیم را حفظ کنیم که در نیم فصل به این هدف رسیدیم.

پاشایی با بیان اینکه کم گل زدن تیم را به حساب ضعف مربی و تاکتیک نگذارید، گفت: ما بازیکنانی داریم که برخی از آن‌ها سال‌های قبل در لیگ دسته اول و تیم امید بودند، به همین خاطر نمی‌توانیم که از آن‌ها توقع آقای گل شدن را داشته باشیم.

مربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: به این خاطر همه فوتبال ایران یک صدآفرین به آقای تارتار بدهکار است، این قدرت تارتار است که توانسته تیمی بسازد که از سپاهان نخورد.

وی بیان کرد: در جام حذفی در مقابل شهرخودرو یک صفر بردیم و این یعنی کار گروهی خوبی داشتیم.

پاشایی با بیان اینکه شهرخودرو قابل احترامی است، افزود: نسبت به تیم حریف و توانایی بازیکنان برنامه‌ریزی می‌کنیم و با توجه به حریف گلرها را تغییر دادیم، بازیکن فیکس نداریم همه در تمرین کار می‌کنند و هر بازیکنی که آماده‌تر است، وارد زمین می‌شود.

مربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: مسائل مالی به بنده مربوط نمی‌شود، باید از مدیرعامل، هیأت مدیره و مسؤولان شهری مسجد سلیمان تشکر کنیم، درصدی که به بازیکنان و کادر فنی دادند 60 درصد قرارداد بوده که قابل قبول است.

وی اضافه کرد: امسال در اوایل فصل مشکل داشتیم اما با تلاش‌های مسؤولان مشکلات به حداقل رسیده است و امیدوارم در ادامه راه نگاه ویژه‌ای مسؤولان استان خوزستان داشته باشند که مشکلی در آینده به‌وجود نیاید.

پاشایی یادآور شد: سعید کریمی و عباس عسکری مصدوم هستند و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند، امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/ 70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول