اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در «زنده باد زندگی»/ پخش سریال «مدرس» از شبکه چهار

محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکشنبه 4 اسفند مهمان برنامه «زنده‌باد زندگی» در شبکه دو سیما می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در «زنده باد زندگی»/ پخش سریال «مدرس» از شبکه چهار

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «زنده باد زندگی» یکشنبه میزبان محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا طی یک گفت‌وگوی صمیمانه به موضوع ارتباطات و فضای مجازی بپردازد.

«زنده باد زندگی» با تکیه بر موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی در صدد ارائه راهبردهایی برای افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی هایشان خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ برنامه «زنده باد زندگی» کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمد جعفر خسروی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

** سریال «مدرس» از شبکه چهار پخش می‌شود

همزمان با آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که هر شب ساعت ۱۲ بامداد یک سریال ایرانی و خارجی پخش می کند، از یکشنبه ۴ اسفندماه سریال «مدرس» به کارگردانی هوشنگ توکلی و تهیه‌کنندگی اسماعیل شنگله را در کنداکتور پخش قرار داده است.

مجموعه تلویزیونی «مدرس» سال ۱۳۶۵ با نقش‌آفرینی ویژه خسرو شکیبایی داستان زندگی آیت الله سیدحسن مدرس را از ورود به تهران و نامزد شدن وی در مجلس شورای ملی و درگیری مدرس با رضاشاه تا کشته شدنش را روایت می‌کند. محمدرضا حقگو،‌ فرخ نعمتی، سیروس گرجستانی، آتش تقی‌پور، داود آریا، مرتضی ضرابی، حسن زارعی و مجید رزاز هم در این سریال ۶ قسمتی ایفای نقش کردند.

 

زنده یاد خسرو شکیبایی، نخستین بازیگری است که نقش زندگی آیت‌الله مدرس را در سریال تلویزیونی «مدرس» در دهه ۶۰ تجربه کرد. گرچه چند سالی از فوت این هنرمند بزرگ گذشته، اما هرگز مخاطبان نقش او را در سریال مدرس از یاد نمی‌برند. یکی از مسائلی که باعث شد نقش او ماندگار شود، مونولوگ‌های طولانی و بعضاً 20 دقیقه‌ای است که او در صحنه‌های مختلف و بدون وقفه ایفا کرد که مدرس را با عزمی راسخ همچون کوهی استوار در مقابل ستمگران عصر وقت به تصویر کشید.

سریال «مدرس»، هرشب ۱۲ بامداد از شبکه دانایی و خردورزی روی آنتن می رود وروز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول