اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقدیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان از حضور مردم در انتخابات

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان طی بیانیه‌ای از حضور مردم شهید پرور استان اصفهان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

تقدیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان از حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان طی بیانیه‌ای از حضور مردم شهید پرور استان اصفهان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: مردم شهید پرور استان اصفهان؛ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حرکتی برگرفته از باورهای دینی و متکی بر حمایت مردمی است که بیش از ۴۰ سال در شدیدترین بحران‌های گوناگون و در سخت‌ترین شرایط، همواره استوار و قدرتمند در میدان نبرد علیه طاغوتیان زمان ایستادگی کرده‌اند. امروز که دشمن زبون، ظالمانه‌ترین تحریم های غیرانسانی علیه ملت قهرمان ایران را به نهایت رسانده است، مردم غیور کشورمان با استعانت از  حضرت ولی عصر(عج) و زعامت امام خامنه‌ای مدظله العالی، «ندای هیهات من الذله» سید و سالار شهیدان را به دنیا رسانده و با چشمه جوشان شهادت وحدت آفرین سردار دل‌ها، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را  با صلابت‌تر از همیشه تاریخ، بر بلندترین قله جوانمردی و آزاد اندیشی جهان برافراشته‌اند.

در ادامه می‌خوانیم: شکوه و عظمت وصف‌ناپذیر حضور ملت بزرگ ایران در بزنگاه‌های حساس اخیر، از تشییع بی نظیر و تاریخی شهید حاج قاسم سلیمانی تا یوم‌الله باشکوه ۲۲ بهمن و حماسه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، در اوج تحریم‌های ناجوانمردانه، فشارهای بی‌سابقه رسانه‌ای و زیر حمله ویروس‌های هدایت شده‌ی ناامیدی، نشان داد که ایرانیان نه‌تنها در کشور خود که در جهانِ خسته از ظلم و جور، موج‌ آفرینند.

در ادامه مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرده است: با تقدیر از حضور هوشمندانه شما مردم فهیم و آگاه استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، سجده شکر بر آستان درگاه لایزال الهی به جا آورده و برای منتخبین نهایی مجلس شورای اسلامی، توفیق روزافزون در خدمت صادقانه، شفاف و بی‌منت به مردم نجیب، عزیز و همیشه در صحنه مسئلت می‌نماید. امید آن داریم منتخبین دوره یازدهم از هر گروه و تشکل، تنها خدمت به شما مردم سرافراز را در دستور کار قرار داده و فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلس قوی را نصب العین قرار دهند.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: به امید آنکه به برکت خون شهدای والامقام، همراهی راهگشای روحانیت معزز و عزم خادمان مردم در خانه ملت سر فصل نوینی از خدمت و اراده کار جهادی، در گام دوم انقلاب بر دفتر خدمت مجلس شورای اسلامی گشوده شود.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول