اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز زندگی مشترک زوج جویباری با حضور در انتخابات

زوج جویباری در روز عروسی به پای صندوق‌های رأی رفته و علاوه بر مهر ازدواج، مهر شرکت در انتخابات مجلس را نیز به صفحه شناسنامه خود اضافه کردند.

آغاز زندگی مشترک زوج جویباری با حضور در انتخابات

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس اجتماعی، سیاسی|همزمان با یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، صبح امروز شروع این فریضه با حضور مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی کلید خورد.

برخلاف تصور دشمنان و منافقان کشور عزیزمان ایران، امروز در سراسر کشور شاهد حضور پررنگ مردم ولایتمدار و صبور کشور در شعبات انتخاباتی بودیم.

در شهرها و روستاهای استان مازندران هم مردم ولایی ما گل کاشتند، از صبح امروز تا واپسین لحظات رأی‌گیری به پای صندوق‌ها رفته و نظر خود را اعلام کردند.

یکی از اتفاقات جالب این روز، حضور عروس و داماد با لباس عروسی در یکی از شعبات اخذ رأی در شهرستان جویبار بود که لنز دوربین‌ها را به سمت خودش برد.

این عروس و داماد جوان روز عروسی خود را با تاریخ دوم اسفندماه مصادف با روز انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی مطابقت داده و با هم با شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام دادند.

امروز در شناسنامه این زوج، علاوه بر مهر ازدواج مهر شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه شد، حضور عروس و داماد در محضر و مسجد در روز عروسی قطعا از خاطرات بیاد ماندنی برایشان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول