اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تمدید رای‌گیری در گلستان تا ساعت 20

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: برگزاری انتخابات در استان گلستان تا ساعت 20 تمدید شد و برای پس از آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

تمدید رای‌گیری در گلستان تا ساعت 20

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: برگزاری انتخابات در استان گلستان تا ساعت 20 تمدید شد و برای پس از آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردمی تا این لحظه مشابه میزان مشارکت انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم بوده و برای اعلام عدد دقیق باید پالایش نهایی انجام شود اما حضور مردم تا به این لحظه بسیار خوب بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای اخذ رای در تمام نقاط استان بسیج شده و شرایط اخذ رای خوب است.

چراغعلی گفت: استان گلستان جزء اولین استان‌هایی بوده که تمامی صندوق‌های اخذ رای استان گلستان آنلاین بوده که حاصل تلاش‌های همکاران در واحد انفورماتیک بوده که بار اصلی برگزاری این انتخابات بر دوش جوانان استان گلستان بوده است.

* نامزدهایی که آرای لازم را کسب نکردند در تبریک به 7 کاندیدای پیروز پیشقدم باشند

وی تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم که حضورشان پای صندوق‌های رای را به لحظات آخر موکول نکنند و در ساعات قانونی حتما اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تقدیر از عملکرد نامزدهای انتخاباتی گفت: هفت نفر برای کرسی‌های نمایندگی مجلس حوزه‌های انتخابیه گلستان انتخاب خواهند شد و انشاالله سایر نامزدهایی که آرای لازم را کسب نکردند در تبریک پیروزی این هفت نامزد پیشقدم شده و پس از انتخابات در وفاق و همدلی برای توسعه استان و کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول