اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت مردم کردستان در انتخابات بالاست/تامین و ارسال تعرفه براساس اعلام نیاز فرمانداران

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: مشارکت مردم براساس اطلاعات و گزارش‌هایی که از طریق فرمانداری‌های سطح استان گرفته‌ایم بسیار خوب است و تا این لحظه هم براساس اعلام نیاز برخی فرمانداران، تعرفه‌های اخذ رای تامین شده است.

مشارکت مردم کردستان در انتخابات بالاست/تامین و ارسال تعرفه براساس اعلام نیاز فرمانداران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در ستاد انتخابات استان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از صندوق‌های اخذ رای در مناطق صعب‌العبور قرار دارند آمار مشارکت را نمی‌توانیم اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم براساس اطلاعات و گزارش‌هایی که از طریق فرمانداری‌های سطح استان گرفته‌ایم بسیار خوب است و تا این لحظه هم براساس اعلام نیاز برخی فرمانداران، تعرفه‌های اخذ رای تامین شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: تعرفه به اندازه کافی چاپ و به شعب اخذ رأی فرستاده شده و تا این لحظه هیچ کمبود تعرفه‌ای نداریم.

خوش‌اقبال افزود: زمان برگزاری انتخابات در مرحله نخست تا ساعت 20 امشب تمدید شده است و در صورت نیاز احتمال تمدید دوباره این ساعت در استان وجود دارد.

خوش‌اقبال اضافه کرد: از مردم فهیم و انقلابی استان می‌خواهیم هرچه زودتر نسبت به حضور در شعبات اخذ رأی اقدام کنند و  با حضور خود وفاداریشان را به نظام نشان دهند.

گفتنی است؛ همزمان با سراسر کشور، رای‌گیری از ساعت 8 صبح امروز در یک هزار و 234 شعبه در استان کردستان آغاز شده است.

طبق اعلام ستاد انتخابات، در استان کردستان کمتر از یک میلیون و 196 هزار و 956 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که 58 هزار نفر آن را رای‌اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

امروز مردم کردستان از بین ۹۴ کاندیدای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، 6 نفر را به عنوان وکیل خود انتخاب خواهند کرد.

کردستان با 10 شهرستان و 5 حوزه انتخابیه دارای 6 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول