اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه ادعاهای منابع اطلاعاتی آمریکا در زمینه مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند.

مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» در واکنش به گزارش‌ها و ادعاهای تازه درباره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا گفت که این ادعاها سراسر مزخرف و ناشی از بدگمانی است و احتمال می‌دهیم هر چه به انتخابات آمریکا نزدیکتر می‌شویم بیشتر شود. 

روز پنجشنبه روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده که سازمانهای اطلاعاتی آمریکا به دونالد ترامپ گفته‌اند که روسیه در حال برنامه ریزی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آتی است. 

این روزنامه به نقل از چند منبع اطلاعاتی مدعی شده است که روسیه قصد دارد هم در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها و هم در انتخابات سراسری نوامبر ۲۰۲۰ نفوذ و مداخله کند.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است که روسها با مداخله در انتخابات به دنبال پیروزی مجدد دونالد ترامپ هستند. 

نیویورک تایمز مدعی شده این افشاگری ترامپ را عصبانی کرده و او گفته دموکرات‌ها ممکن است از این مسئله علیه او استفاده کنند. 

منابع اطلاعاتی آمریکا بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات سال 2016 نیز مساله مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به نفع ترامپ را مطرح کردند که به مدت بیش از دو سال موضوع اصلی محافل سیاسی آمریکا شد و برای آن یک کمیسیون بازرسی ویژه نیز به ریاست رابرت مولر تشکیل شد. با این حال هیچ مدرک و سند محکمی در این زمینه تا کنون ارائه نشده است.

پسکوف در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری احتمالی نشست چند جانبه روسیه، ترکیه، آلمان و فرانسه درباره سوریه خبر داد و گفت این موضوع در حال بررسی است اما هیچ تصمیمی درباره ان تا کنون اتخاذ نشده است.  

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول