اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

منتخب مردم باید در طول دوره نمایندگی در کنار مردم باشد

امام جمعه سلطانیه گفت: نماینده منتخب مردم باید در دوره چهار سال نمایندگی نیز مثل هفته تبلیغات انتخاباتی در بین مردم، در کنار مردم و با مردم باشد.

منتخب مردم باید در طول دوره نمایندگی در کنار مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه، با توصیه و دعوت به تقوای الهی و اجتناب از گناه و معصیت در ادامه بحث خانواده و حقوق والدین اظهار داشت: اطاعت از والدین اطاعت از خداست.

وی با بیان اینکه مردم باید وعده‌ها و شعارهای کاندیداها را به یاد داشته باشند و هر کدام که رأی آورد چهار سال با او کار داریم و نباید وعده بدهد و رأی بگیرد و برود، افزود: نماینده منتخب مردم باید در دوره چهار سال نمایندگی نیز مثل هفته تبلیغات انتخاباتی در بین مردم، در کنار مردم و با مردم باشد.

حسینی نسب با قدردانی از کاندیداها و حامیان آنان که با حضور خود موجب گرم شدن تنور انتخابات و شور و نشاط انتخابات شدند، تصریح کرد: با پایان رأی گیری، باید رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود و کاندیداها و حامیان آنها با رفتار نجیبانه به کاندیدای منتخب تبریک بگویند.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با تاکید بر شرکت در انتخابات و رای آگاهانه به افراد مومن، انقلابی، ولایتمدار، با بصیرت، شجاع و نترس، باتجربه و وفادار به رای مردم اذعان داشت: انتخاب آگاهانه مقدمه تشکیل مجلس قوی و کارآمد است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه پیروز واقعی در انتخابات  مردم همیشه در صحنه هستند و ان‌شاالله حماسه دیگری خلق خواهند کرد، تصریح کرد: نماینده منتخب، نماینده همه مردم است و باید با نگاه عادلانه به سه شهرستان حوزه انتخابیه در رفع مشکلات مردم بی‌وقفه تلاش کنند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امام باقر علیه‌السلام، ولایت را بالاتر از همه اعمال و پذیرش اعمال را در گرو پذیرش ولایت اهل بیت دانست و ادامه داد: از منظر معارف اسلامی ولایت محور است و همه اعتقادات حول آن شکل می‌گیرد.

امام جمعه سلطانیه به تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: ولایتمداری در فکر و اعتقادات و رفتار سردار شهید سلیمانی متجلی بود و لذا در بند بند وصیت نامه‌اش بر ولایتمداری و ولایت پذیری تاکید کرده است.

حسینی نسب با بیان اینکه ملت ایران، مسؤولان، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و علما و مراجع مخاطب وصیت نامه شهید سلیمانی هستند و از همه خواسته است که خیمه ولایت را رها نکنند و امام خامنه‌ای را تنها نگذارند و تابع ولایت فقیه باشند، تصریح کرد: ولایتمداری، سردار شهید سلیمانی را  قهرمان الهی و ملی و محبوب دلها کرد.

وی به تبیین دستاوردهای شهادت سردار شهید سلیمانی پرداخت و با بیان اینکه حیات و شهادت او برای اسلام و انقلاب ثمر بخش بود، به پیروزهای جبهه مقاومت در عراق، لبنان و یمن و شکست آمریکا در بی‌دولت سازی در عراق و لبنان اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا در ایران اسلامی نیز با فشار حداکثری تسلیم کردن ملت ایران بود اما تشییع سردار سلیمانی به رفراندوم ضد آمریکایی و همه پرسی مقاومت تبدیل شد و در انتخابات امروز نیز سیلی دیگری خواهد خورد.

امام جمعه سلطانیه در پایان با تبریک حلول ماه رجب المرجب از این ماه به عنوان یکی از سه ماه پرفضیلت و شهرالله نام برد و افزود: ماه رجب ماه رحمت و مغفرت است و هر کس یک روز در این ماه روزه بگیرد خشنودی خدا را بدست می‌آورد و خشم الهی از او دور شده و درهای جهنم به روی او بسته می‌شود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول