اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فردا باید پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها باشد

امام جمعه کامفیروز گفت: امروز رقابت پایان می‌یابد و فردا آغاز مهربانی‌ها است و باید شنبه مهربانی باشد و رفاقت‌ها جایگزین رقابت‌ها شود.

فردا باید پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه با گذشت 41 از آغاز انقلاب تاکنون شاهد 37 انتخابات در کشور بوده‌ایم، گفت: انتخابات ایران همواره آزادانه و بر پایه مردم سالاری برگزار شده و مردم توانستند آزادانه کاندیدای موردنظر خود  رای بدهند و مسئولان غربی باید در این زمینه اسلام و نظام جمهوری اسلامی را الگو قرار دهند.

وی با اشاره به اثرگذاری انتخابات، افزود: از آنجایی که این انتخابات آزادانه است مردم می‌توانند حتی در مورد بلندپایه‌ترین مسئولان خود نیز تصمیم‌گیری کنند و به اصلح‌ترین کاندیدای خود رای دهند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده به آغاز چله دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در چله دوم انقلاب با گام دوم انقلاب و ضرورت آن روبه‌رو شدیم و حضور مردم در راهپیمایی‌ها و تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داد که مردم در حمایت از مقام معظم رهبری همواره حضور دارند و با حضور در انتخبات می‌توانند برای کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه کامفیروز تأکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند به مردم نشان دهد که تصمیم گیر واقعی مردم هستند، حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است، امروز نمایندگان انتخاب و راهی مجلس می شوند، اما برنده حقیقی مردم هستند که حماسه دیگری را خلق کردند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، گفت: امروز رقابت پایان می یابد، و فردا آغاز مهربانی‌ها است و باید شنبه مهربانی باشد و رفاقت‌ها جایگزین رقابت‌ها شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول