اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مردم با حضور آگاهانه در انتخابات می‌توانند آیندهٔ کشور را تضمین کنند

استاندار قزوین گفت: مجلس شورای اسلامی ریل‌گذار حرکت کشور است، مردم می‌توانند با انتخابی آگاهانه و با حضور باشکوه در عرصهٔ انتخابات، اقتصاد، اشتغال، قدرت و آیندهٔ کشور را تضمین کنند.

مردم با حضور آگاهانه در انتخابات می‌توانند آیندهٔ کشور را تضمین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، با حضور در شعبهٔ مسجد محمدرسول‌الله(ص)، رأی خود را به صندوق انداخت. وی در جمع اصحاب رسانه ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز بزرگی برای ملت ایران است، زیرا با مشارکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند و با انتخاب نمایندگان مجلس یک‌بار دیگر از جمهوریت نظام دفاع می‌کنند و خود را در ادارهٔ کشور سهیم خواهند کرد.

وی افزود: مجلس جایگاهی مهم و ریل‌گذار حرکت کشور است؛ مجلس مقتدر می‌تواند گره‌گشای امور مردم باشد و آیندهٔ بسیار خوبی را برای مردم و کشور رقم بزند.

جمالی‌پور در ادامه عنوان کرد: غفلت از حضور در انتخابات و عدم مشارکت می‌تواند منتج به تشکیل یک مجلس ضعیف و ناکارآمد شود که آثار آن در اقتصاد، اشتغال، قدرت و آیندهٔ کشور نمود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: بنده از مردم عزیز ایران و از هم‌استانی‌های همیشه در صحنه دعوت می‌کنم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، زیرا اگر در این امر خطیر مشارکت نکنیم همه ضرر خواهیم کرد و نتیجهٔ عدم حضور، تشکیل یک مجلس ضعیف و ناکارآمد است.

استاندار قزوین اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخاباتی باشکوه، رأی دادن به بهترین‌ها و گزینش اصلح‌ترین افراد می‌تواند آیندهٔ خوبی را برای کشور و مردم و نیز برای فرزندان و آینده‌سازان این مرز و بوم رقم بزند.

وی ضمن اشاره به مشکلات احتمالی موجود در کشور، مطرح کرد: امروز مقام معظم رهبری، شهدا و امام‌راحل(ره) از ما می‌خواهند پای آرمان‌های کشور بایستیم، البته شاید مشکلاتی هم در کشور وجود داشته باشد، اما همین مشکلات و مسائل نیز باید در مجلس حل شوند.

این مسؤول تصریح کرد: بی‌شک ایرادات و اشکالاتی نیز در مسیر ادارهٔ کشور وجود دارد که این موارد با تشکیل مجلسی مقتدر و انتخاب بهترین‌ها حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات می‌تواند آیندهٔ انقلاب را تضمین کند و خواسته‌های مردم را در عقاید و باورهایشان محقق کند.

جمالی‌پور ضمن قدردانی از هم‌وطنان عزیز جهت حضور پرشور در صحنه‌های گوناگون در کنار نظام، اشاره کرد: بنده از تمام ملت ایران و از هم‌استانی‌های عزیز در قزوین درخواست می‌کنم امروز تا قبل از ساعت 18 پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی دادن را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند، زیرا ممکن است زمان رأی‌گیری تمدید نشود.

وی در پایان تأکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم در ساعات ابتدایی صبح در شعب اخذ رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند تا به جهانیان اعلام کنند برای دفاع از آرمان شهدا که بهترین خلق خدا بوده‌اند، ایستاده‌اند و به‌دنبال اصلاح امور مملکت خویش هستند و با انتخاب بهترین‌ها آیندهٔ خوبی را برای خود و کشور رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول