اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آخرین اخبار از حماسه قزوین| پایان رأی گیری در استان قزوین/ نتایج فردا اعلام می‌شود

مهلت قانونی اخذ رأی در قزوین به اتمام رسید و شمارش آراء در تمامی شعب اخذ رأی آغاز شد، به گفتهٔ رئیس ستاد انتخابات استان نتایج انتخابات در تاکستان و در بوئین زهرا تا فردا ظهر و در قزوین تا فردا شب اعلام می‌شود.

آخرین اخبار از حماسه قزوین| پایان رأی گیری در استان قزوین/ نتایج فردا اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین از ساعت 8 صبح شعب اخذ رای قزوین مملو از جمعیت مردم است .

هم اکنون مساجد امام خمینی(ره) در منطقه غیاث آباد، محمدرسول الله(ص) و مسجد امام حسن(ع) در کوثر قزوین مملو از جمعیت مردم است.

 

حضور آیت‌الله عابدینی در مسجد امام خمینی(ره) قزوین

آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین نیز از دقایق ابتدایی با حضور در صف مردم در مسجد امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق انداخت.

 

حضور استاندار قزوین در مسجد محمدرسول‌الله(ص)

استاندار قزوین نیز دقایقی پیش در مسجد محمدرسول‌الله(ص) حضور یافت تا رای خود را به صندوق بیاندازد.

استاندار قزوین نیز رای خود را به صندوق رای انداخت.

وی همچنین پس از اینکه رای خود را در صندوق انداخت گفت: مجلس شورای اسلامی ریل‌گذار حرکت کشور است، مردم می‌توانند با انتخابی آگاهانه و با حضور باشکوه در عرصهٔ انتخابات، اقتصاد، اشتغال، قدرت و آیندهٔ کشور را تضمین کنند.

 

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین از ستاد انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات استان از نزدیک با فرایند انتخابات در استان آشنا شد.

وی ضمن بازدید از روند کار، به دست اندرکاران نیز خسته نباشید گفت.

 

آیت‌الله تاکندی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله تاکندی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز دقایقی پیش با حضور در مسجد امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق انداخت.

 

تخلفات جدی در شهرستان قزوین تا به این لحظه نداشته‌ایم

محمدتقی صفری،  رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به روند برگزاری انتخابات گفت: از مجموعه گزارش‌هایی که از شهرستان‌ها دریافت کردیم، تخلفات جدی نبوده و موارد جزئی از تخلفات هم که وجود دارد تلاش می‌شود در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

وی افزود: موضوع جدی از تخلفات را در قزوین نداریم اما در شهرستان‌ها و شهرهای توابع تخلفاتی گزارش شده است که به محض دریافت تلاش می‌شود که این تخلفات برطرف شود.

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان استان قزوین گفت: این تخلفات تا حد گزارش است و تا زمانی که اثبات نشده، قابلیت بیان مصداقی ندارند.

 

تمام مدارس قزوین شنبه تعطیل است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اعلام کرد: تمام مدارس قزوین فردا شنبه تعطیل است.

 

سن رای 18 سال است

ستاد انتخابات استان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه جوانان عزیز و برومند ایران اسلامی می‌رساند، براساس بند ۲ ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، سن انتخاب کنندگان در روز اخذ رأی ۱۸ سال تمام  می باشد. یعنی کلیه متولدین روز ۲ اسفند ماه سال۱۳۸۰و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رأی اولین حضور خود در انتخابات را به ثبت رسانده و رأی بدهند.

به اطلاع کلیه جوانان عزیز و برومند ایران اسلامی می‌رساند، براساس بند ۲ ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، سن انتخاب کنندگان در روز اخذ رأی ۱۸ سال تمام  می باشد. یعنی کلیه متولدین روز ۲ اسفند ماه سال۱۳۸۰و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رأی اولین حضور خود در انتخابات را به ثبت رسانده و رأی بدهند.

انتخابات تا ساعت 21 تمدید شد

به گفتۀ رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، مهلت رای گیری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین همچون دیگر نقاط کشور برای دومین بار و تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

تمدید مجدد مهلت رأی گیری در قزوین به جز تاکستان

انتخابات در استان قزوین به جز تاکستان تا ساعت 22 امروز تمدید شد و شعب اخذ رأی به کار خود ادامه می دهند.

مهلت اخذ رأی در حوزه قزوین آبیک و البرز تا ساعت 23 تمدید شد

به گزارش خبرنگار فارس از محل ستاد انتخابات استان، منوچهر حبیبی رئیس ستاد ستاد انتخابات استان گفت مهلت اخذ رأی در حوزۀ قزوین، آبیک و البرز تا ساعت 23 تمدید شده است. همچنین زمان اخذ رأی در حوزۀ انتخابیه بوئین زهرا و آوج در ساعت 22 و در تاکستان در ساعت 21 به اتمام رسیده است.

انتخابات در قزوین به اتمام رسید

مهلت قانونی رأی گیری دقایقی قبل در قزوین به اتمام رسید و شمارش آراء در حوزه انتخابیه قزوین آبیک و البرز نیز آغاز شد.به گفتهٔ رئیس ستاد انتخابات استان نتایج انتخابات در تاکستان و در بوئین زهرا تا فردا ظهر و در قزوین تا فردا شب اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول