اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات مایه اعتماد عمومی و آبروی نظام اسلامی خواهد شد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار مجلس در کشور گفت: انتخابات مایه اعتماد عمومی و آبروی نظام اسلامی خواهد شد و حضور گستره مردم در انتخابات تحول آفرین خواهد بود.

انتخابات مایه اعتماد عمومی و آبروی نظام اسلامی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در دقایق ابتدایی رای‌گیری در یکی از شعبات اخذ رای اظهار کرد: در طول 41 سال گذشته ملت ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور داشته و این حضور امنیت پایدار را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی 100 درصدی پلیس برای تامین امنیت انتخابات بیان کرد: حضور در انتخابات مایه عزت، شرف و سربلندی مردم ایران اسلام و ناامیدی دشمنان است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مجلس در کشور گفت: انتخابات مایه اعتماد عمومی و آبروی نظام اسلامی خواهد شد و حضور گستره مردم در انتخابات تحول آفرین خواهد بود.

سردار جهانبخش با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره در راس امور بوده و تشکیل مجلس قدرتمند بسیاری از مسائل کشور را سامان خواهد داد، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم به این امر کمک خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آماده‌باش کامل نیروی انتظامی در روز انتخابات بیان کرد: مردم نیز می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول