اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گزارش فارس از انتخابات مجلس: شمارش آرای نامزدها در روستاها آغاز شد/ اعلام نتایج شمارش آرای ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان تا فردا

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز رأس ساعت ۸ صبح در دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی گیلان آغاز شد.

گزارش فارس از انتخابات مجلس: شمارش آرای نامزدها در روستاها آغاز شد/ اعلام نتایج شمارش آرای ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان تا فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۸ صبح در دو هزار و ۵۵۹ شعب اخذ رأی در سطح استان آغاز شد.

از تعداد کل شعبات اخذ رأی، ۳۴۵ شعبه سیار هستند که برای روستاهای کم‌جمعیت و کارخانجات پیش‌بینی‌شده؛ یک شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی هم مخصوص اقلیت‌های دینی است که عمدتاً در شهر انزلی ساکن هستند.

در استان گیلان یک‌میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ازاین‌بین ۹۱ هزار و ۹۴۸ نفر رأی اولی‌اند.

بالغ‌بر ۴۵ هزار نفر دست‌اندرکار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان فرایند برگزاری، نظارت و پشتیبانی انتخابات را بر عهده دارد.

۹:۱۰:  ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه رأی‌گیری از مردم در شعبه یک اخذ رأی واقع در میدان شهدای ذهاب رشت در جمع خبرنگاران گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را افزایش داده و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

استاندار گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری اتخابات خبر داد و افزود: همیشه حضور مردم گیلان در انتخابات نسبت به متوسط کشوری بیشتر بوده و انتظار می‌رود در این دوره نیز گیلانیان پیشتاز باشند.

۹:۳۰: آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز با حضور در مصلی امام خمینی (ره)‌ برای انتخابات مجلس رأی خود به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف بوده و انقلاب اسلامی اقتدار خود را مدیون خون شهدا و حضور مردم در انتخابات است.

استفاده از استامپ در تعرفه‌های رأی گیلان اختیاری شد

۱۰:۵۸: محمود قاسم‌نژاد رئیس ستاد انتخابات گیلان استفاده از اختیاری بودن استفاده از استامپ در تعرفه‌های رأی بنا بر وجود دستگاه احراز الکترونیکی تشخیص هویت خبر داد.

 حضور ۳۰۰ هزار نفر گیلانی در ساعات ابتدایی انتخابات

۱۱:۳۰: رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به حضور پررنگ بانوان در انتخابات تاکنون گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر از گیلانیان باگذشت بیش از سه ساعت از آغاز انتخابات رأی خود را به داخل صندوق رأی انداخته‌اند.

برگزاری انتخابات مجلس در تمامی مناطق صعب‌العبور گیلان

۱۱:۴۰: کیمیا تنهایی مسؤول کمیته پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات در تمامی شعبات اخذ رأی ازجمله مناطق صعب‌العبور گیلان خبر داد.

پوشش ۱۰۰ درصدی زیرساخت‌های فناوری ارتباطات در شعبات اخذ رأی گیلان

۱۲:۳۰: سعید زاهدی مسؤول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری گیلان از پوشش ۱۰۰ درصدی زیرساخت‌های فناوری ارتباطات در شعبات اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان خبر داد.

 

حضور در پای صندوق رأی به عشق رهبر و حاج قاسم

جمعیت زیاد و صفوف شلوغ رأی در حوزه‌های رأی‌گیری حاکی از شور مردم برای شرکت در انتخابات و شکست فتنه دشمن دارد و حتی افراد مسن نیز با یاری دیگر مردم پای صندوق رأی آمدند؛ در این میان برخی نیز به عشق رهبر و به‌پاس خون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پای صندوق رأی آمدند.

بالغ‌بر ۹۳ درصد گیلانیان دارای کارت هوشمند ملی هستند

۱۳:۲۰:  قاسم روحانی فر مدیرکل ثبت‌احوال و عضو ستاد انتخابات استانداری گیلان از برخورداری ۹۳.۵ درصدی کارت هوشمند ملی در گیلان خبر داد.

دستگاه قضایی با آرای وارداتی برخورد قاطعانه می‌کند

۱۶:۳۴: دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان از خریدوفروش فراوان آرا در تالش خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با آرای وارداتی برخورد قاطعانه می‌کند.

تخلفات انتخاباتی در گیلان جزئی است

۱۷:۱۲: رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه انتخابات به‌درستی در استان در حال برگزاری است، گفت: تخلفات انتخاباتی در گیلان جزئی است.

جانبازان و آزادگان خط مقدم انتخابات

مردم گیلان حضور گسترده‌ای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان داشته و حضور جانبازان و آزادگان به‌سان دوره‌های پیشین در این انتخابات چشمگیر بوده است.

احتمال تمدید زمان رأی‌دهی در گیلان

۱۸:۰۸: رئیس ستاد انتخابات گیلان از احتمال تمدید ساعت اخذ رأی در شعبات رأی‌گیری گیلان خبر داد.

زمان برگزاری انتخابات در گیلان دو ساعت تمدید شد

۱۸:۳۲: رئیس ستاد انتخابات گیلان از تمدید دوساعتی ساعات اخذ رأی در گیلان تا ساعت ۲۰ امشب خبر داد.

زمان برگزاری انتخابات در گیلان تا ساعت ۲۲ تمدید شد

۲۰:۱۶: دبیر ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه زمان برگزاری انتخابات در گیلان دو ساعت دیگر تمدیدشده، گفت: مردم برای رأی به نامزدهای انتخابات می‌توانند تا ساعت ۲۲ به شعبات اخذ رأی مراجعه کنند.

مدارس و مراکز آموزش عالی در گیلان شنبه تعطیل است

۲۰:۳۸: دبیر ستاد انتخابات استانداری گیلان از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و مراکز آموزش عالی استان گیلان برای فردا شنبه خبر دارد.

تمدید رأی‌گیری در شعبات شهری گیلان/ شمارش آرا نامزدها در روستاها آغاز شد

۲۲:۱۵: ستاد انتخابات گیلان رأی‌گیری از مردم در شعبات روستایی را پایان و در شعبات شهری فرایند اخذ رأی را یک ساعت دیگر تمدید کرد.

 

تجلی وفاداری گیلانیان به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا

گیلانی‌های همیشه درصحنه که همواره حامی نظام بوده‌اند، امروز نیز وفاداری خود به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا را ثابت کرده و در ساعات پایانی رأی‌گیری در میدان شهدای ذهاب رشت این وفاداری بیش‌ازپیش به رخ کشیده شد.

اعلام نتایج شمارش آرای ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان تا فردا

۲۳:۱۷: استاندار گیلان بابیان اینکه نتیجه شمارش آرای نامزدهای انتخابات رشت تا صبح یکشنبه اعلام می‌شود، گفت: نتیجه شمارش آرای ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان تا فردا صبح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول