اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خراسان رضوی باید الگوی انتخاباتی کشور باشد

استاندار خراسان رضوی گفت: همانطور که خراسان رضوی در امنیت و اقتصاد الگوی کشور است در انتخابات نیز باید الگوی خوبی‌باشد.

خراسان رضوی باید الگوی انتخاباتی کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فاری از مشهد، علیرضا رزم حسینی در حاشیه مراسم رای‌گیری‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شروع کار خیلی خوب بود و نشاط انتخاباتی بسیاری وجود دارد و شرایط در شهرستان ها و خراسان رضوی مناسب است.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: قانون، ۱۰ ساعت را برای اخذ رای مشخص کرده است، امیدواریم دوره خوبی برای استان باشد، نقش نمایندگان برای استان بسیار مهم است، همانطور که خراسان رضوی در امنیت و اقتصاد الگوی کشور است در انتخابات نیز باید الگوی خوبی‌باشد.

وی افزود: از نمایندگان منتخب انتظار همکاری، تلاش کار و همدلی داریم، مردم به آنها رای می‌دهند که در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته باشند، نباید به چالش‌های سیاسی کشیده شوند.

رزم حسینی ادامه داد: نمایندگان باید در حوزه‌های مختلف  به خصوص حوزه اقتصادی که قدرت ملی را تشکیل می‌دهد تلاش کنند و امیدواریم با نمایندگان همکاری خوبی داشته باشیم.

اگر انتخاب خوب باشد قطعا مجلس خوبی را داریم

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز به خبرنگاران گفت: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند در سال‌های آینده منافع ملی، فردی و استانی ما را تامین کند مشارکت مردم استان است.

غلامعلی صادقی ادامه داد: همانطور که رهبری گفتند امروز عید ملی است و همه شرایط مانند عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی مقدمات را فراهم کرده‌اند، همانطور که مردم در پیام‌ها گفته‌اند همه شرکت می‌کنند.

وی افزود: توقع این است که با شرکت حداکثری رای حداکثری را داشته باشیم و نتیجه، انتخاب اصلح و قوی باشد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: اگر انتخاب خوب باشد قطعا مجلس خوبی را داریم و مجلس خوب قوانین خوب و حمایت را به دنبال دارد که شامل منافع شخصی و استانی و کشوری می‌شود، امیدواریم آنچه که مقدماتش فراهم شده در انتخابات امروز شاهد باشیم، و مردم با انتخاب خود، به هدفشان دست یابند.

قریب به ۳۰هزار نفر امنیت انتخابات را به عهده دارند

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی هم با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نیروی انتظامی تا الان بسیار موفق عمل‌کرده است، قریب به ۳۰هزار نفر امنیت انتخابات این استان را به عهده دارند و بیش از ۱۹هزار نفر از این نیروها بطور مستقیم پای صندوق‌های رای هستند.

سردار محمد‌ کاظم تقوی تصریح کرد: امیدوارم که همچون همراهی که مردم تا الآن داشته اند و شاهد فضای صمیمی بودیم، مشارکت نیز داشته باشند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول