اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نظارت بر انتخابات با 16 بازرس ویژه در شعبات اخذ رای در استان گلستان

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با اشاره به اینکه یک هزار و 389 صندوق اخذ رای در استان وجود دارد، گفت: برای همه شعبات بازرس و در هر 10 شعبه یک سربازرس پیش بینی شده است 16 بازرس ویژه نیز بر فرآیند انتخابات را نظارت می‌کنند.

نظارت بر انتخابات با 16 بازرس ویژه در شعبات اخذ رای در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عزیزه امامی صبح امروز در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز مردم با شور اشتیاق فوق العاده ای سر صندوق‌های رای حاضر شدند، آنچه در ملت ما وجود دارد اعتقاد دینی و مذهبی است هیچ چیزی نمی‌تواند اعتقادات مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه در جامعه مردم‌سالاری دینی حضور مردم در سرنوشت آن تاثیرگذار است، تصریح کرد: مردم ما ولایت‌مدار هستند و قطعا رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه‌ها بزرگترین راهنمای ما خواهد بود که مردم تحت تاثیر تبلیغات سوءدشمنان قرار نمی‌گیرند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم استان در عرصه‌های مختلف ابراز کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حماسه بود که سناریوی دشمنان را باطل کرد و در انتخابات نیز تمام افکار منفی دشمن باطل خواهد شد.

امامی ادامه داد: مردم استان گلستان امسال در عرصه‌های مختلف از جمله تشییع سردار شهید سلیمانی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و امروز در انتخابات معادلات دشمن را مردم به هم می زند و یأس و ناامیدی دشمن در این عرصه هم وجود خواهد داشت.

وی یکی از شاخص‌های خوب استان را همراهی، تعامل و همبستگی بین اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی عنوان کرد و گفت: تمامی ارکان انتخابات تاکنون در همه عرصه‌ها کنار هم بودند و با همکاری هم شروع انتخابات را استارت زدند و در هیچ حوزه‌ای مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان​ با اشاره به وجود یک هزار و 389 صندوق اخذ رای در استان گفت: برای همه شعبات، بازرس و در هر 10 شعبه یک سربازرس پیش بینی شده است، ۱۶ بازرس  ویژه نیز فرآیند انتخابات را نظارت می‌کنند.

امامی ادامه داد: یکی از کارهای شاخص که امسال در استان وجود دارد اعضای هیئت بازرسی شهرستان‌ها از مدیران باتجربه و متعهد هستند و بازرسی شعبات اخذ رای استان را انجام می‌دهند و تاکنون مشکل خاصی نداشته و نخواهیم داشت.

وی گفت: صیانت از آرای ملت و صیانت از آرای نامزدهای انتخاباتی رسالت بازرسان است که به آن عمل می‌کنند و بدون جانبداری بر محور قانون به وظایف اصلی خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/83001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول