اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پرهیز از تک رای در انتخابات

مقام معظم رهبری پس از شرکت در انتخابات نکته مهمی را برای تشکیل مجلسی قوی مورد اشاره قرار دادند.

پرهیز از تک رای در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فهیمه شمسی از فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان در یادداشت کوتاهی به بیان نکات مهم و عمیق سخنران رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات پرداخته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات در فرمایشات کوتاهی امروز را روز جشن ملی خواندند و از این بابت به مردم کشورمان تبریک گفتند. صلابت حضور مردم سراسر ایران اسلامی در انتخابات امروز به مثابه یک جشن عظیمی است که دشمنان را منکوب و دوستداران انقلاب اسلامی را سربلند و خرسند می‌کند و بدون شک امروز را باید در ادامه راه 22 بهمن و روزهای با شکوه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور مقاومت کشورمان بدانیم و حقا که جشن قلمداد کردن آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مثابه یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بشمار می‌رود.

ایشان در بخش دیگری از فرمایشات‌شان انتخابات را متضمن منافع ملی کشور عنوان کردند. در این کلام رهبر معظم انقلاب نیز راز مهم اثرگذاری حضور در انتخابات در سست شدن اراده دشمنان انقلاب و نظام در اعمال فشارهای بیشتر بر ملت ایران نهفته است. دشمنان به خیال خام خود می‌خواهند از فشارهای اقتصادی، نتیجه سیاسی حاصل کنند اما مشارکت امروز ما نه تنها سبب یک وزن کشی بزرگ سیاسی و اجتماعی در برابر دشمنان خواهد شد بلکه گرد ناامیدی و نابودی را بر چهره کریه دشمنان تروریست ملت ایران خواهد پاشید که حتی از تحریم دارو بر علیه ملت ایران نیز برای پیشبرد منافع پلیدشان بهره می‌گیرند.

نکته سوم اشاره تلویحی ایشان به پرهیز از تک رای دادن در انتخابات بود. ایشان فرمودند در هر شهری به تعداد گزینه‌های موجود در برگه رای مثلا در تهران 30 نفر رای دهید. اشاره ایشان به پرهیز از تک رای دادن و یا کمتر نوشتن افراد در برگه رای بود. اگر هر کدام از ما به تعداد امکانی که برای‌مان در هر برگه رای برای نوشتن نام کاندیداها فراهم شده رای دهیم به ساخت مجلسی قوی‌تر با اراده و عزمی جزم‌تر رای داده‌ایم. تک رای کردن آرا شیوه‌ای مردود و منسوخ است که برخی کاندیداهای انتخابات با خارج شدن از اخلاق انتخاباتی، هواداران خود را به سوی آن فرا می‌خوانند. این شیوه مذموم نه تنها کیفیت حضور مردم را در انتخابات کاهش می‌دهد بلکه پشتوانه بالای رای را از نامزدها سلب می‌کند.

پیش به سوی انتخاباتی پرشور برای شکست توطئه‌های دشمن.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول