اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است

استاندار همدان در نخستین ساعات رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای خود را داخل صندوق انداخت و گفت: انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است.

انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان به همراه همسر خود، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون امور اقتصادی و فرماندار شهرستان همدان در شعبه اخذ رای مخابرات حاضر و رای خود را داخل صندوق رای انداختند.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز حماسه دیگری را شاهد هستیم اظهار کرد: حضور مردم در ساعات اولیه صبح نشان از برگ زرینی دیگر در تاریخ پرشکوه استان همدان است.

سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه برای نظارت عالیه به صورت مانیتورینگ تمام شعب اخذ رای به صورت آنلاین رصد می‌شود افزود: روند انتخابات به صورت منظم و بدون هیچ مشکلی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه انتخابات از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت انتخابات انجام می‌شود تصریح کرد: از مردم شریف استان همدان می‌خواهیم که در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند و رای‌‌گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار همدان با بیان اینکه امیدواریم این انتخابات باعث عزتمندی و سرافرازی هرچه بیشتر ایران اسلامی شود ادامه داد: در صورتی که فرمانداران درخواست داشته باشند با موافقت وزارت کشور انتخابات تمدید می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه شعب رای پیش از ساعت هشت صبح آماده بودند اظهار کرد: تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه این انقلاب از آن مردم است افزود: امروز نیز بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود و همین مساله بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۴۰ کاندیدا در این عرصه از انتخابات به رقابت خواهند پرداخت.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه سیستم احراز هویت به سرعت انتخابات افزوده شده است تصریح کرد: برای همه شعب این دستگاه در نظر گرفته شده و حدود ۱۸ درصد نیز بیشتر تعبیه شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول