اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام «علی چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: انتخابات به عنوان مظهر بارز مردم سالاری و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت جامعه از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار بوده و بر این اساس همواره یکی از موضوعات حساس کشور تلقی می‌شود.

وی افزود: بنابراین مردم با درک بالا و دقیق از این مهم باید در انتخاب افراد شایسته نهایت دقت، دانش و آگاهی را مد نظر قرار دهند.

کشف ۲۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در چرداول

 سرهنگ «مظفر مهدی خانی» فرمانده انتظامی چرداول اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سیمره در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه خودرو ۴۰۵ را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۲۰ عدد سشوار، ۳۶ دستگاه اتو بخار، ۳ دستگاه چرخ گوشت و نیز تعداد ۲ دستگاه آبمیوه گیری فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی چرداول یادآور شد: ارزش ریالی برآورد شده این محموله توسط کارشناسان، ۲۸۰ میلیون ریال اعلام شده است.

استقرار ۵۰ صندوق اخذ رای در شهرستان دره شهر

«کیانوش محمد نژاد» فرماندار شهرستان دره شهر اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده ۵۰ صندوق اخذ رای در روز جمعه دوم اسفندماه، در سطح شهرستان مستقر می‌شود. 

وی افزود: ۲ صندوق به تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان نسبت به دوره گذشته افزوده شده است،  از این تعداد ۱۴ صندوق سیار و ۳۶ صندوق نیز به صورت ثابت است.

افزایش ۱۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در راه‌های برون شهری استان

سرهنگ «رضا همتی زاده» رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار ، تردد وسایل نقلیه در جاده های برون شهری استان  نسبت به مدت مشابه  سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است. 

وی افزود: با وجود افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان،  با برنامه ریزی‌های مناسب پلیس راه استان، تردد در جاده‌های استان روان و بدون مشکل در حال انجام است.

شناسایی شایعه کنندگان شیوع ویروس کرونا در دهلران

صابر نجومی، دادستان شهرستان دهلران  اظهار داشت: در پی انتشار فایل صوتی مبنی بر شایعه کرونای ویروسی در دهلران، پلیس فتای دهلران، سریعاً موضوع را بررسی و افراد شایعه پراکن را شناسایی کرد.

وی افزود: پرونده با موضوع نشر اکاذیب در فضای مجازی در حال بررسی است.

دادستان دهلران عنوان کرد: با اطمینان خاطر اعلام می‌شود که هنوز هیچگونه علائمی از کرونای ویروسی در دهلران مشاهده نشده است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول