اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هیچ موردی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی گزارش نشده است

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تاکنون در خراسان رضوی هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.

هیچ موردی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه بهداشت و پدافند غیرعامل استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به‌منظور آمادگی استان و هوشیاری مسؤولان و نهادهای ذی‌ربط در حوزه سلامت برگزار شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون در خراسان رضوی هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، مرجع هماهنگی و اطلاع‌رسانی در این زمینه خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه در خصوص مقابله احتمالی با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند تا امکانات بخش سلامت خود را بسیج کنند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن نوروز و پیک سفر زائران به مشهد باید موضوع پیشگیری در دستورکار قرار گیرد، تأکید کرد: در مراکز تجمع جمعیت مانند حرم مطهر رضوی، مساجد و کتابخانه‌‌ها بنا شده است که امکانات بهداشتی به‌صورت رایگان تدارک دیده شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در حوزه تبلیغات و آگاهی بخشی به مردم بنرهایی در سطح شهر مشهد نصب خواهد شد تا زائران و مجاوران از راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اطلاع پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های ذی ربط در استان برای مقابله احتمالی با ویروس کرونا در آمادگی کامل قرار دارند، خاطرنشان کرد: ماسک‌های بهداشتی با سهولت باید در اختیار مردم قرار گیرد تا هیچ نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

محمد حسینی بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا افزود: خوشبختانه همکاری‌های خوبی بین نهاد‌های دولتی و غیردولتی در مشهد وجود دارد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول