اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بودجه شهرداری زنجان به زودی نهایی می‌شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری زنجان 540 میلیارد تومان است، گفت: بودجه مردم محور است.

بودجه شهرداری زنجان به زودی نهایی می‌شود

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری زنجان 540 میلیارد تومان است که در بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده و هزینه خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در بودجه امسال به مطالبات مردمی توجه شده و تلاش شده بودجه مردم محور باشد، تصریح کرد: از جمله مطالبات مردمی آسفالت و سنگفرش کردن معابر است که برای این کار بودجه مجزا در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از کل بودجه شهر زنجان 40 درصد مربوط به مباحث عمرانی است، اضافه کرد: این مبلغ در راستای ساخت پروژه‌ها در نظر گرفته شده برای سال آینده هزینه خواهد شد.

راشاد در ادامه به فرآیند تدوین بودجه شهر زنجان و بررسی آن در شورای شهر اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که ردیف‌های بودجه‌ای را تحت تاثیر قرار داد، پروژه سبزه‌میدان بود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بسته شدن خیابان زینبیه شرقی و غربی به علت تاخیر در اجرای پروژه سبزه‌میدان و انتخاب جایگزین برای آن گفت: انتخاب معبر جایگزین دارای هزینه بود که همین امر بودجه را تحت تاثیر قرار داد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه انتخاب مسیر جایگزین هزینه‌بردار است، اما برای پیشبرد بهتر امور این کار را انجام خواهیم داد چون اصرار داریم که پروژه سبزه‌میدان به صورت دقیق و طبق برنامه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول