اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رؤیای شوم دشمنان در تحریم انتخابات تعبیر نخواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد و نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی از مردم استان یزد برای حضور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند تا بار دیگر نشان دهند که جمهوری اسلامی متکی به مردم، رأی مردم، نظر مردم و خواست مردم است.

رؤیای شوم دشمنان در تحریم انتخابات تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی و آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی به مناسبت دوم اسفندماه روز برگزاری یازدهمین د.ره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی مردم استان یزد را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در ابتدای این پیام آمده است: مردم شریف و بزرگوار استان یزد، یکی از روز‌هایی که دشمنان ما تبلیغات گسترده‌ای داشته و دارند تا مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند روز دوم اسفند و روز انتخابات است.

در ادامه تصریح کرده است: دشمنان از مدت‌ها پیش در فضای مجازی و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با پول و هزینه شیوخ خائن منطقه سعی دارند که بین نظام و مردم فاصله بیندازند و به‌نوعی انتخابات را توسط مردم تحریم نمایند، غافل از اینکه مردم خود می‌دانند که چه باید بکنند.

نماینده ولی‌فقیه رد استان و امام‌جمعه یزد و نیز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از این پیام تأکید کرده‌اند: مردم توطئه دشمنان را خوب شناخته‌اند و علی‌رغم کمبود‌ها حاضر نیستند رؤیای شوم خائنین رنگ واقعیت گیرد و بر پیکره جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد شود.
آیات ناصری یزدی و وافی یزدی خاطرنشان کرده‌اند: رجاء واثق داریم که در انتخابات دوم اسفند مردم عزیز ما همه‌جانبه به‌پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و به نامزد موردنظرشان رأی خواهند داد و بار دیگر نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی متکی به مردم، رأی مردم، نظر مردم و خواست مردم است ولا غیر.

در ادامه این پیام با اشاره به این‌که مردم عزیز، دوم اسفند روز بودن و ماندن و روز اقتدار نظام اسلامی است؛ ادامه داده است:

ان‌شاءالله مردم در این روزبه وظیفه قانونی و شرعی خود عمل خواهند نمود و چون سال‌های گذشته دشمن را مأیوس و خدا و ائمه طاهرین خصوصاً حضرت بقیه الله الاعظم (رُوحِی وَ اَرْواحُ الْعَالَمیِنَ لِتُرابِ مَقْدَمِه اَلْفدَاء) ازخودراضی خواهند نمود. ان شاءالله

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول