اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انجام همه ترتیبات قانونی برگزاری انتخابات در سمنان

نماینده اعزامی از شورای نگهبان به استان سمنان گفت: همه ترتیبات قانونی موردنیاز برای برگزاری انتخابات در این استان به انجام رسیده است.‌

انجام همه ترتیبات قانونی برگزاری انتخابات در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اخلاصی عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان ضمن قدردانی از تمامی تلاش‌های انجام‌شده، اظهار کرد: بر خود وظیفه دانستیم تا به‌منظور قدردانی و تشکر از تمامی مسؤولان استان سمنان خدمت استاندار سمنان رسیده و ضمن ابلاغ سلام گرم آیت‌الله جنتی، رئیس شورای نگهبان، از زحمات استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و تمامی دست‌اندرکاران و مجریان امر انتخابات تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده اعزامی از شورای نگهبان به استان سمنان اضافه کرد: تحرک، نشاط و شور خوبی در امر انتخابات در استان سمنان به انجام‌ رسیده است.

اخلاصی بیان کرد: انتخابات، بدون تردید حجم بسیار وسیعی از اقدامات و برنامه‌ها را می‌طلبد و به‌عنوان یک جشن ملی، دارای ارزش و اهمیت بسیار است.

وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات و مشاهدات، همه ترتیبات قانونی موردنیاز برای برگزاری انتخابات در استان سمنان به انجام رسیده است.‌

نماینده اعزامی از شورای نگهبان به استان سمنان اضافه کرد: فلسفه حضور ناظران شورای نگهبان، کمک به مجریان و ناظران انتخابات در استان است.

اخلاصی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مشکل خاصی در استان گزارش نشده است و امیدواریم فردا نیز انتخابات باشکوه و شور خاص در کشور و استان سمنان به انجام رسد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول