اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رقابت ۱۸ کاندیدا مجلس شورای اسلامی در فیروزآباد

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند گفت: در این حوزه انتخابیه در مجموع ۱۸ کاندیدا برای یک کرسی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت ۱۸ کاندیدا مجلس شورای اسلامی در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سید کمال علوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۳۰ شعبه رای در سه شهرستان این حوزه انتخابیه وجود دارد که ۱۰۴ شعبه مربوط به فیروزآباد، ۵۶ شعبه فراشبند و ۷۰ شعبه مربوط به قیروکارزین می باشد.

علوی تصریح کرد: تعداد کاندیداهای ثبت‌نامی در این حوزه انتخابیه ۲۲ نفر بودند که از سوی شورای نگهبان اعلام شده بود اما تعداد ۴ نفر از آنان به نام های عین اله عابدی، علی فراشبند، علیناز لطفی و سعیده کاظمیان انصراف دادند و در حال حاضر ۱۸ نفر با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ۱۷۲ هزار نفر واجد شرایط رای که پیش بینی می شود ۹۲ هزار نفر در فیروزآباد، ۳۵ هزارنفر در فراشبند و ۴۵ هزار نفر در قیروکارزین واجد الشرایط برای رای می باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر در جمع‌آوری آرا مردم با مرکز انتخاباتی فیروزآباد همکاری می‌کنند، بیان کرد: در فیروزآباد دو هزار و ۱۰۰ نفر، در فراشبند یک هزار و ۱۰۰ نفر و در قیروکارزین یک هزار و ۴۰۰ نفر همکاری دارند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: سیدعباس هاشمی زاده، روح الله نصیری ، محمد مهدی فروردین،ا حد لطفی، امین الله قربانی کشکولی، حسن افراسیابی، حسن کشاورزی، حیدر عشقی، سید هاشم حسینی بخشی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند هستند‌.

علوی اضافه کرد:علیرضا افسری، فرزاد مهکویی، محمدحسین روستا، محمد علی عباسی کشکولی، حسین صفایی، هوشنگ حیدری، علی عبدی، احمد جهانگیری، اسماعیل رستمی از دیگر نامزدهای انتخابات دوم اسفند حوزه انتخابیه فیروزآباد می باشند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی این مناطق، در مقایسه با دوره‌های قبل به طور چشمگیری کاهش یافته و در این زمینه  مسئولان ستادهای کاندیداها نیز همکاری مناسبی با ستاد برگزاری انتخابات و بازرسان داشته اند.

علوی بیان کرد: مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشته اند بنابراین از مسئولان انتظار می‌رود صادقانه به ملت ایران خدمت کنند.

رئیس مرکز انتخابیه فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند افزود: دنیای استکبار و دشمنان این انقلاب چشم به روزهای حساس و سرنوشت‌ساز در ایران دوخته‌اند بنابراین حضور حداکثری مردم نجات‌دهنده کشور در بحران‌ها است و امینت کشور را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول