اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده سپاه کردستان مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اینجانب بعنوان خادم شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شما مردم انقلابی و شهیدپرور و همیشه در صحنه استان می‌خواهم با حضور گسترده و با بصیرت خود پای صندوق‌های رای، با انتخاب نمایندگانی انقلابی و پاکدست پرچم قدرت و عظمت ایران عزیز را به اهتزاز درآورید.

فرمانده سپاه کردستان مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

خبرگزاری فارس استان کردستان؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی از مردم استان برای شرکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است..  

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و غیرتمند کردستان، همراهی و همدلی شما با انقلاب، امام خمینی رحمت‌الله علیه و رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن در حفاظت و صیانت از انقلاب، بارها و بارها در صحنه‌های گوناگون به اثبات رسیده است، اهدای ۵۴۰۰ شهید والامقام این استان گواهی روشن بر این مدعاست.

شما مردم قهرمان کردستان، در تمام برهه‌های حساس، پیشتازی و حرکت در مسیر شهدای عزیزی همچون، سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با حضور حماسی و پرمعنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به همگان، اعلام کردید.

و اما اکنون که نوبت به آزمونی بزرگ و حساس دیگری فرا رسیده است و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور آن، چشم طمع به کشور و انقلاب ما دارند و بدون‌شک به یاری قادر متعال، بار دیگر آنان را نا امید خواهید کرد.

اینجانب بعنوان خادم شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شما مردم انقلابی و شهیدپرور و همیشه در صحنه استان کردستان می‌خواهم که با حضور گسترده، با بصیرت و دشمن‌شکن خود پای صندوق‌های رای، با انتخاب نمایندگانی انقلابی، پاکدست، ضدفساد و اصلح، ضمن تحقق به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، پرچم قدرت و عظمت ایران عزیز را به اهتزاز درآورید و به یاری خداوند متعال مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم. انشاءالله.

سرتیپ دوم  پاسدار سیدصادق حسینی 

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول