اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آمادگی کامل پلیس آذربایجان‌شرقی برای تامین امنیت انتخابات مجلس

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد.

آمادگی کامل پلیس آذربایجان‌شرقی برای تامین امنیت انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس استان آذربایجان‌شرقی با آمادگی و هوشیاری کامل مسوولیت حفاظت و امنیت از 3 هزار و 53 صندوق اخذ آراء را برعهده داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت کلیه حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی در سطح استان اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است، افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجوددر فرماندهی انتظامی استان تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود تا این مأموریت بسیار مهم به نحو احسن و کامل به سرانجام برسد.

سردار عبدی تصریح کرد: نیروی انتظامی ب‌ عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل با راه‌اندازی قرارگاه امام علی (ع) تمهیدات لازم را برای برقراری هر چه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی  با بیان اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تامین امنیت در قبل، حین و بعد از انتخابات را پیش‌بینی کرده است، افزود: این امنیت چه در حوزه‌های رای‌گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تامین امنیت صندوق‌های اخذ آرا را اولویت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و تمام شهروندان را برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول