اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است/پیروزی بر دشمنان درگرو داشتن کشوری قوی

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: انتخابات مهم‌ترین مظهر اقتدار نظام اسلامی و نماد مردم‌سالاری دینی است که کشور را بیمه و دشمن را ناامید خواهد کرد.

انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است/پیروزی بر دشمنان درگرو داشتن کشوری قوی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در جمع کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان یزد، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان بر زیر سؤال بردن انتخابات و ایجاد تشکیک در مردم و کمرنگ کردن و بی‌رونق کردن انتخابات است، چراکه می‌دانند شکوه و عظمت انتخابات و حضور مردم درصحنه تقویت امنیت و اقتدار کشور و شکست دیگری را برای آنان رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری در کنار تحریم‌های ظالمانه، جنگ روانی سنگینی را نیز بر ضد نظام اسلامی رقم‌زده‌اند، اما بدانند ملتی که برای پیروزی انقلاب و پاسداری از آن خون داده است با تأسی به فرهنگ عاشورا مقاومت خواهد کرد و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت کاری خواهد کرد و کارستان و پیروز خواهد شد.

این مقام قضایی، پیروزی بر دشمنان و ناامید کردن آنان را درگرو داشتن کشوری قوی دانست و بیان داشت: ایران قوی، نیازمند داشتن مجلس قوی است که با انتخاب اصلح و با حضور به مشارکت قوی مردم شکل می‌گیرد و هریک رأی مردم، گامی به‌سوی مجلس قوی است این همان موضوعی است که رهبر معظم انقلاب بابیان معیارها و شاخصه‌های نماینده اصلح نیز به آن تأکید داشتند.

وی با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان قسم‌خورده این ملت و مزدوران آنان مبنی بر فاصله گرفتن ملت از حاکمیت، اظهار داشت: مردم با حضور پرشکوه و کم‌نظیر خود در راهپیمایی 22بهمن جواب محکم و دندان‌شکنی به این یاوه‌گویی‌ها دادند و بار دیگر در دوم اسفند ثابت خواهند کرد، که پشتیبان نظام اسلامی هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: مردم از مدیران ناتوان خسته‌اند و بدون تردید با انتخاب افراد اصلح و حضور افراد کارآمد، مؤمن، مقاوم در برابر فشارهای دشمن، مردمی، امین، بصیر و باتدبیر، دانای کار و باروحیه جهادی و انقلابی شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم و رونق و توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول