اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه کرمانشاه به 63 نفر رسید

فرماندار کرمانشاه گفت: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه این شهرستان به 63 نفر رسیده است.

تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه کرمانشاه به 63 نفر رسید

فضل‌الله رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی از ساعت هشت صبح امروز طبق قانون تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: در هشت منطقه شهری کرمانشاه با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری و همکاران در ستاد انتخابات استان گشت‌زنی‌هایی برای بررسی فعالیت تبلیغاتی ستادها ونامزدها در حال انجام است، البته ما پیام‌هایی در راستای بایدها و نبایدهای تبلیغاتی برای نامزدها و ستادهای تبلیغاتی ارسال کرده‌ایم.

فرماندار کرمانشاه در رابطه با تعداد نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: 28 نامزد تا ساعت 10 صبح روز گذشته (چهارشنبه، 30 بهمن‌ماه) از ادامه رقابت در انتخابات مجلس یازدهم انصراف داده‌اند که با انصراف این تعداد، مجموع نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به 63 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: شهرستان کرمانشاه 601 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده که یک شعبه از این تعداد مخصوص اقلیت دینی است.

رنجبر به فعالیت نزدیک به 10 هزار نفر عوامل اجرایی در کار اخذ رای مجلس یازدهم اشاره و بیان کرد: برای بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، شهرک‌های صنعتی حومه کرمانشاه، 14 شعبه اخذ رای سیار را در نظر گرفته‌ شده است.

وی گفت: انتخابات طبق قانون روز جمعه، دوم اسفندماه برگزار شود و از هشت صبح تا 10 ساعت پیش‌بینی شده است و فقط تا ساعت 12 شب با دستور وزیر کشور، قابل تمدید است.

فرماندار کرمانشاه در خصوص اعلام نتایج نیز، گفت: مردم به هیچ وجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با اعلام نتایج اعتماد نکنند اخبار را از ستاد تبلیغات در قالب اطلاعیه رسمی دنبال و پیگیری کنند.

وی افزود: انتخابات تا حدودی الکترونیکی است و فرایند تجمیع در شعب به وسیله دستگاه احراز هویت به مخزن تجمیع در فرمانداری‌ها و بخشداری ارسال می‌شود و تا وقتی که کار آخرین شعبه اخذ رای به پایان نرسد و صورتجلسه و یا همان فرم 66 انتخابات مجلس تکمیل و ارسال نشود هیچ نتیجه‌ای از آرا را نمی‌شود، اعلام کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول