اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

آیت‌الله مقتدایی: مردم با وحدت و یکپارچگی در انتخابات شرکت می‌کنند

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به مقارن شدن انتخابات با شرایط حساس کشور در منطقه گفت: ملت ما دشمن را می‌شناسند و از اهداف آن آگاه هستند و با همدلی خود در انتخابات، دشمن را ناامید خواهند کرد.

آیت‌الله مقتدایی: مردم با وحدت و یکپارچگی در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه قم با اشاره به شرایط حساس کنونی انتخابات گفت: ملت شریف و عزیز ایران آگاه است که انتخابات پیش روی مجلس، با تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه آمریکا مصادف شده‌است. آمریکایی‌ها می‌خواهند با فشار حداکثری مردم را از مسئولین جدا کنند تا شکاف ایجاد شود.

وی گفت: ملت ما دشمن را می شناسند و از اهداف  آگاه هستند و با وحدت و همدلی خود دشمن را ناامید خواهند کرد. مردم مشارکت حداکثری و یکپارچگی بر صندوق های رای داشته باشند تا مثل همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ و یاری کنند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه قم تاکید کرد: می‌دانیم که ملت شریف و عزیز ایران در همه انتخابات‌ها با شور و هیجان شرکت کرده‌اند و در این انتخابات هم که حساسیت بسیاری دارد به قصد کوری چشم دشمن پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور پرشکوه هم دوستان را شاد می‌کنند و هم دشمنان را  از اینکه لطمه و صدمه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کنندناامید می‌کنند.

آیت‌الله مقتدایی گفت: البته برخی از مردم از وضعیت معیشتی‌شان گلایه‌مند هستند که این گلایه‌ها به حق است، ولی مردم باید بدانند که منشاء این مشکلات در درجه اول تحریم‌های آمریکاست. رهبر انقلاب نیز فرمودند امریکایی ها با تشکیل اتاق فکر علیه کشورمان توطئه و نقشه‌چینی کنند.

وی ادامه داد: صد البته در داخل هم با بی تدبیری هایی مواجه بوده ایم، ولی شکی نیست که منشاء اصلی مشکلات ما آمریکا بوده‌است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: برخی از مردم نسبت به کارایی مجلس و نظام مسائلی را مطرح می‌کنند که قابل دفاع نیست. طرح‌ها و لوایح همین ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی بوده‌اند که موجبات پیشرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده‌اند.

مقتدایی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته است  ۴۱ سال با اقتدار در سطح دنیا بدرخشد. بله کمبودهایی بوده ولی در حدی نبود که کسی بخواهد از کارآمدی نظام ناامید بشود و در انتخابات شرکت نکند. پیشرفتهای فراوان را به راحتی می توانیم در این نظام ببینیم. رهبر انقلاب هم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آنها اشاره کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول