اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور دانشگاهیان در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه کردستان با عنوان اینکه دانشگاه محل انسان‌سازی و پرورش افرادی با تدبر و کارآمد است، گفت: دانشگاهیان با حضور خود در عرصه انتخابات و پای صندوق‌های رای موجب دلسردی دشمنان را فراهم می‌کنند.

حضور دانشگاهیان در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه بیت المقدس در کردستان:

لزوم آگاهی منتخبین مجلس با مشکلات حوزه انتخابیه/ حضور گسترده مردم در انتخابات  ناامیدی دشمنان را رقم می‌زند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در کردستان گفت:  همه باید تلاش کنیم افرادی به مجلس بروند که به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و شرایط کشور آگاه باشد و بتواند مشکلات مردم را مرتفع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در دیدار با مسوولان دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اهمیت حضور مردم بخصوص دانشگاهیان در انتخابات دوم اسفندماه امسال، اظهار کرد: با توجه به حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم بخصوص ملت شهیدپرور استان کردستان در همه مناسبت‌های کشور، مشارکت پررنگ آنها در انتخابات پیش‌رو موجب ناامیدی دشمنان این مرز و بوم خواهد شد‌.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل انسان‌سازی و پرورش افرادی با تدبر و کارآمد است، افزود: دانشگاهیان با حضور خود در عرصه انتخابات و پای صندوق‌های رای موجب دلسردی دشمنان را فراهم می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در کردستان بیان کرد: دوم اسفندماه سال جاری اولین انتخابات بعد از جشن چهل‌سالگی انقلاب و آغاز گام دوم است که به این دلایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سردار حسینی تصریح کرد: از آنجایی که مجلس جایگاه رفیعی دارد و از ارکان مهم تصمیم‌گیری در نظام اسلامی است لذا باید افرادی به این جایگاه وارد شوند که اصلح بوده و ویژگی‌های یک نماینده در تراز انقلاب را داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اگر نماینده مجلس انقلابی باشد، مجلس انقلابی تشکیل خواهد شد و در نهایت دولت انقلابی و مدیران انقلابی و کارآمد روی کار می‌آیند.

وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم افرادی به مجلس بروند که به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و شرایط کشور آگاه باشد و بتواند مشکلات مردم را کم کنند.

سردار حسینی، برخورداری از روحیه ضداستبدادی، ولایت‌مداری، انقلابی‌بودن، دغدغه‌مند نسبت به مسائل جامعه و داشتن برنامه‌های جهادی را از ویژگی‌های یک نماینده اصلح برشمرد.

مجموعه پیام‌نور در انتخابات حضوری بالا خواهند داشت

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از ارکان توسعه علمی کشور گسترش آموزش است که رشد اجتماعی و شکوفایی استعداد ها را به همراه دارد و زمینه‌ساز خلاقیت ‌ای انسانی است.

یعقوب احمدی گفت: دانشگاه پیام نور به دلیل دارا بودن شیوه‌های خاص آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی، محیط آموزشی منحصر به فرد و ممتازی  است.

وی تصریح کرد: شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت را برای ادامه تحصیل شاغلان و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.

احمدی افزود: دانشگاه پیام نور مرکز سنندج، پس از تاسیس اقدام به رفع کمبودهای موجود نموده و در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های بلندی در سطح استان کردستان برداشته است.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه پیام نور، ارتقاء سطح فرهنگی و گسترش مرزهای دانش، علم‌آموزی در همه سنین و عرصه‌ها و متولی آموزش مجازی در کشور  است، ادامه داد: با تمام توان رسالت‌های آموزشی، پژوهشی و عمرانی خود را رصد کرده و در راستای ارتقاء آن با برنامه ریزی و آینده نگری علمی پیش میرود.

احمدی تصریح کرد: این دانشگاه با  توسعه عرصه های علمی، ارتقاء سطح  فرهنگ جامعه به همراه محوریت اخلاق مداری و بومی گزینی تلاش می کند تا دانشجو در این دانشگاه در نگاه توام با خانواده با فرهنگ غنی بومی گزینی در راستای علم آموزی و کسب معرفت، موفق ظاهر شود که این مهم یکی از برکات دانشگاه پیام نور است.

 رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه تعداد  ۹۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه فعالیت دارند افزود: ۴ هزار نفر دانشجوی فعال در دوره کارشناسی و حدود ۴۰۰ نفر در هفت رشته تحصیلی مختلف در دانشگاه پیام نور مرکز سنندج تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان در ادامه به دستاوردهای دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور کردستان در کارهای فرهنگی پیشرو و در سطح کشور مقام‌های زیادی را به عناوین مختلف کسب کرده است و در راستای اهداف نظاف و تربیت اسلامی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

احمدی در پایان مشارکت خود و جامعه دانشگاهی پیام نور کردستان در انتخابات پیش‌رو  را وظیفه عمومی و تکلیف الهی بیان کرد و گفت: این حضور شوق حاکمیت، نسبت به خدمتگزاری بیشتر مردم را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول