اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور بانوان در انتخابات دشمنان را نا امید می‌کند

فرماندار ویژه داراب گفت: حضور گسترده بانوان در انتخابات تیری است که قلب دشمنان را نشانه می‌رود و آنها را از نفوذ در نظام جمهوری اسلامی ناامید می‌‌سازد.

حضور بانوان در انتخابات دشمنان را نا امید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، علی مظفری در آیین گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر ضمن تاکید بر نقش بانوان در مشارکتهای اجتماعی و سیاسی اظهار داشت: اگر مدیران ما موفق هستند به این دلیل است که زنان ایثارگر و خودساخته‌ای در کنار خود دارند و از حمایت آنها برخوردارند.

وی حضور حداکثری بانوان در انتخابات را جهت‌دهنده و تاثیرگذار برشمرد و افزود: هر برگ رای شما شادی روح امام راحل، شهدا همچنین رضایت مقام معظم رهبری و خدمتگزاران صدیق نظام را به دنبال دارد.

فرماندار ویژه داراب تصریح کرد: انتخابات در شهرستان داراب پرشور و نشاط و در امنیت کامل برگزار می‌شود و ما به عنوان امین مردم، صیانت از آرا موجود را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

مظفری بیان کرد: هیچ بهانه‌ای جهت عدم حضور در انتخابات وجود ندارد چرا که نامزدهای انتخاباتی مجلس، از جناح اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند و مردم می‌توانند با هر گرایشی به انتخاب اصلح بپردازند.

وی با اشاره به خدمات عمرانی و درمانی ارائه شده در سطح شهرستان گفت: ارتقا تجهیزات درمانی بیمارستان امام حسن (ع) ، راه‌اندازی اورژانس هوایی و درمانگاه تامین اجتماعی خدماتی است که طی سال جاری در جهت رفع نیازهای مردم ارائه شده و استمرار دارد.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: در زمینه نوسازی مدارس از پیشگامان استان فارس هستیم همچنین در حیطه راهسازی یک سوم پروژه‌های راه در استان فارس متعلق به داراب بوده است.

مظفری بیان کرد: احداث سالنهای ورزشی، خانه جوان، افزایش 6 برابری زمین چمن روستایی، گازرسانی به روستاها و بهسازی آنها داراب را در مسیر توسعه قرار داده و امیدواریم این مسیر شتاب بیشتری بگیرد.

 

توسعه اشتغال بانوان با تشکیل تعاونی‌ها

در ادامه مراسم مدیر کمیسیون امور بانوان فرمانداری داراب نیز گفت: نقش بانوان در ماندگاری و حفظ ارزشهای نظام در عرصه دفاع مقدس مشهود است و شهدا توسط مادرانی تربیت شدند که به آنها حقیقت‌جویی و دین‌مداری آموخنه بودند.

ساره فیروزی ادامه داد: از این رو اکنون جهت تقدیر از بانوان توانمند شهرستان گرد هم آمدیم، جایگاه ارجمند مادران و همسران شهدا را گرامی می‌داریم و آرمان شهدا را ارج می‌نهیم.  

وی با اشاره به اینکه حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای اصلی کمیسیون امور بانوان فرمانداری است، گفت: در حیطه اشتغال و کارآفرینی با تفاهم‌نامه امضا شده میان ارگانهای مرتبط و با اخذ تخفیف 50 درصدی جهت شرکت در دوره‌هایی که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، حمایت لازم از بانوان کارآفرین صورت گرفته است.

فیروزی ضمن تاکید بر ترغیب بانوان به تشکیل تعاونی خاطرنشان کرد: با تشکیل تعاونی‌ها، چنان چه بودجه‌ای به کارآفرینی بانوان اختصاص یابد اداره کار می‌تواند تسهیلات را به تعداد بیشتری از افراد متقاضی ارائه دهد.

مشاور فرماندار داراب در امور بانوان اظهار داشت: راه‌اندازی پارک بانوان که از نیازهای این قشر پویای شهرستان است، پس از اقدامات لازم، رایزنی‌ها و اعتبارسنجی، در دهه فجر عملیات اجرایی خود را آغاز کرد و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد تسریع در روند احداث ان باشیم.

وی بیان کرد:  با حمایت فرماندار، همایشهایی با حضور کارشناسان و متخصصان برای مقابله با آسیبهای اجتماعی برگزار شده که در این زمینه گروه‌های هدف ما بیشتر مربیان پیش‌دبستانی، کارشناسان شبکه بهداشت، اعضای هسته مشاوره آموزش و پرورش، مشاوران اورژانس اجتماعی هستند که با حضور آنها اقدام به تربیت کمک مربی کردیم.

 فیروزی گفت: طی سال جاری همایشها و کارگاه‌هایی با موضوع تربیت مربی کودک و نوجوان، همایش‌های فرزندپروری، خودآگاهی، پیشگیری از خودکشی، پیشگیری از اعتیاد و کاهش تلفات تصادفات در سطح شهرستان داراب برگزار شده است.

به گزارش فارس، در این مراسم بانوان توانمند شهرستان در حیطه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، کارآفرینی، رسانه و خانواده‌های شهدا توسط امور بانوان فرمانداری مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/983110

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول