اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برخورد قاطع و جدی با مخلان نظم انتخابات

استاندار لرستان گفت: با مخلان نظم در انتخابات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

برخورد قاطع و جدی با مخلان نظم انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سیدموسی خادمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه سرکشی از ستادهای انتخاباتی در شهرستان پلدختر اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری مطالبه مقام معظم رهبری و باعث ارتقاء امنیت و اقتدار کشور می‌شود.

وی افزود: به مردم توصیه می‌شود تنها دنبال انتخابات فرد اصلح باشند و اجازه ندهند که یکسری افراد مخل نظم و سوء استفاده‌گر، فضای آرامش آنان را در رای دادن خدشه‌دار و نا امن کنند.

استاندار لرستان گفت: کاندیداها و مردم در انتخابات تابع قانون باشند که برای هر کدام از مولفه‌های انتخابات نحوه ثبت نام، تایید صلاحیت‌ها،گرفتن رای، اعلام نتایج، شکایات و حتی نحوه تصمیم‌گیری در شکایات قانون قابل اجرا است.

وی افزود: تمهیدات لازم از سوی نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت انتخابات و آرامش مردم اندیشیده شده و با مخلان نظم در انتخابات به شدت برخورد جدی و قانونی خواهد شد و افراد دستگیر شده تا پس از انتخابات در زندان خواهند ماند.

خادمی یادآور شد: چینش هیئت‌های اجرایی ترکیبی از معتمدانی است که نتیجه همفکری دادستان، فرماندار و هیات‌های نظارت است که تلاش شده از افراد سالم و درست انتخاب شوند و این که طرفدار چه کاندیدایی هستند ملاک نیست.

وی افزود: مردم نسبت به مسوولان انتخاباتی اعتماد کنند و تایید صلاحیت‌ها و چینش افراد روی شعبه‌های اخذ رای، خروجی معتمدان و هیئت‌های اجرایی است که همه کسانی که به صحنه انتخابات مجلس ورود پیدا کردند، تایید صلاحیت شده و با توجه به بررسی‌های انجام شده در این شعبه‌ها چینش‌ها یکدست نیست و تلاش شده افراد در راستای تعادل شعبه‌ها از همه سلیقه‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول