اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۳۵۰ خبرنگار داخلی انتخابات تهران را پوشش می‌دهند/ پوشش زنده تلویزیون در ۲۷ شعبه اخذ رأی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت: 1350 خبرنگار داخلی در سطح استان تهران فرایند انتخابات را پوشش خواهند داد که برای نخستین بار کارت‌های متحدالشکل برای تمامی این افراد صادر شده است.

۱۳۵۰ خبرنگار داخلی انتخابات تهران را پوشش می‌دهند/ پوشش زنده تلویزیون در ۲۷ شعبه اخذ رأی

امین بابایی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران فعالیت خود را از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز کرده و درجهت انعکاس هرچه بهتر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ۶ جلسه تخصصی با حضور عوامل ذی ربط و دبیران خبرگزاری‌ها در سطح استان برگزار شده است.

وی با اشاره به هماهنگی‌ها و اقدامات زیربنایی کمیته اطلاع‌رسانی افزود: ۲۷ نقطه از شعب اخذ رای در سطح استان با دستگاه‌های اس.ان.جی سازمان صداوسیما در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و خبر به صورت زنده پوشش داده می‌شود.

مدیرکل‌ روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته امسال برای اولین بار در برخی از شهرستان‌ها نیز پخش زنده خواهیم داشت و در همین راستا دستگاه‌های اس.ان.جی در شهرستان‌های شهریار، ورامین، ری و اسلامشهر مستقر خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه در گزارش روز گذشته حضور ۱۲۱۷ خبرنگار برای پوشش رسانه‌ای انتخابات عنوان شده بود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت پوشش رسانه‌ای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری با هماهنگی‌های صورت گرفته طی دو روز اخیر، تعدادی خبرنگار به ظرفیت رسانه‌ای استان اضافه شده و در کل ۱۳۵۰ خبرنگار داخلی فرایند انتخابات دوم اسفند را پوشش خواهند داد.

وی ادامه داد: خبرنگاران خارجی با توجه به اینکه تدابیر خاصی لازم دارد هماهنگی آن از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت کشور پیگیری می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: در دوره‌های گذشته صدور کارت خبرنگاران بر عهده فرمانداری‌ها بود که به صورت شهرستانی صادر می‌شد و امسال برای اولین بار کارت‌های متحدالشکل برای کل رسانه‌های استان تهران صادر می‌شود که بازخورد این کار یک وحدت رویه و انسجام ساختاری برای رسانه‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانند در تمام نقاط استان از حضور مردم در شعب اخذ رای پوشش رسانه‌ای داشته باشند.

وی در پایان با اشاره نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: حضور رسانه‌ها برای پوشش مشارکت عظیم مردم در انتخابات، نمادی از اقتدار و قدرت ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به منصه ظهور خواهد گذاشت تا پاسخی برای معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/ث۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول