اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقش و حقوق زنان در سازمان باید بصورت ویژه دیده شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: نقش و حقوق زنان در سازمان بعنوان سرمایه‌های خاص انسانی باید بصورت ویژه دیده شود.

نقش و حقوق زنان در سازمان باید بصورت ویژه دیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری عصر امروز در مراسم گرامیداشت و بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن که با حضور کارکنان زن، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مدیران و معاونین ستاد و دستگاه‌های وابسته و پیوسته در نمازخانه این سازمان برگزار شد اظهار کرد: نقش حضرت خدیجه بعنوان یک فعال اقتصادی در حمایت از اسلام و پیامبر (ص) و بعد از آن نقش حضرت فاطمه(س) نشان دهنده ارزش والای زنان در همان صدر اسلام بوده است.

وی گفت: تمامی زنان جامعه اسلامی بخصوص فعالین در سازمان جهاد کشاورزی  باید حضرت فاطمه را الگوی خود قرار داده تا بتوانند مسوولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: همکاران خانم در سازمان جهاد کشاورزی نظر به جایگاه ارزشی این سازمان که از ابتدای تشکیل با اعتقادها و باور جهادی تاسیس شد بایستی با اخلاص و ایمان جهادی در جهت توسعه بخش کشاورزی و انجام وظایف گام بردارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: این مهم نشان می‌دهد که زنان باید با تلاش و جدیت بیشتر وارد میدان شده تا بتوانند با رعایت عفاف و حجاب در کمال صداقت محدودیت‌ها را از بین ببرند. 

جعفری در پایان اذعان نمود: بالغ بر25 درصد از پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان را خانم‌ها تشکیل داده‌اند و باید جایگاه ویژه‌ای در تصدی پست‌های مدیریتی برای آنها قائل شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول