اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

4 هزار رأی اولی در اردکان پای صندوق رأی می‌روند

فرماندار اردکان بابیان اینکه 61 هزار و 455 نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: قریب به 4 هزار نفر رأی اولی در شهرستان اردکان برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

4 هزار رأی اولی در اردکان پای صندوق رأی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، بهروز شهابی زاد بابیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در دوم اسفند ۱۳۹۸ اندیشیده شده است، گفت: آموزش‌های لازم نیز به گروه‌های مختلف برگزارکننده انتخابات داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱ هزار و ۴۵۵ نفر در شهرستان اردکان واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار داشت: قریب به ۴ هزار نفر برای اولین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند و رأی اولی محسوب می‌شوند.

فرماندار اردکان با اشاره به مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، شوراها و ریاست‌جمهوری، گفت: میزان مشارکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در اردکان به ۹۷.۳ درصد رسیده است.

وی ضمن ابراز امیدواری مبنی بر مشارکت بالای مردم در انتخابات دوم اسفند، گفت: میزان مشارکت مردم شهرستان اردکان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بیش از ۸۰ درصد بوده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اردکان در پایان بابیان اینکه در این حوزه انتخابیه ۶۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شرکت حداکثری مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول