اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی و انسجام کامل دست اندرکاران انتخابات کهگیلویه و بویراحمد برای انجام یک ماموریت ملی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان از آمادگی و انسجام کامل دست اندرکاران انتخابات در انجام ماموریتی بزرگ ملی و آبرومند خبر داد.

آمادگی و انسجام کامل  دست اندرکاران انتخابات  کهگیلویه و بویراحمد برای انجام یک ماموریت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در ستاد انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان از آمادگی و انسجام کامل دست اندرکاران انتخابات در انجام ماموریتی بزرگ ملی و آبرومند خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را مظهر و تجلی اراده، شور و نشاط مردم و موجب انسجام، همبستگی اجتماعی وامنیت دانست و افزود: برای برگزاری چنین انتخاباتی، تمام فرآیندهای لازم در استان به نحو مطلوبی شکل گرفته و اکنون در آمادگی صدرصدی برای اجرای آن هستیم.

کلانتری به فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در استان اشاره کرد و گفت: با اینکه این فضا لحظه به لحظه گرمتر و پرشور تر می‌شود، فرآیند تبلیغاتی، تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی نیز رصد می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش فرمانداران و نمایندگان فرمانداری‌ها در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: از صفر تا صد مراحل انتخابات را بر عهده دارید و با تدبیر، سعه صدر و تعامل انتخابات را به شایستگی و در سلامت و امنیت کامل مدیریت کنید.

 کلانتری تاکید کرد: نمایندگان فرمانداری‌ها پیش از زمان آغاز اخذ رای در محل حضور داشته باشند و به موقع  کار رای گیری را آغاز و به اطلاعیه ها دقیقا عمل نمایند.

استاندار گفت: هیچگونه اخلال در فرآیند الکترونیکی شعب اخذ رای، قطعی برق و یا بی دقتی و خدای ناکرده اختلال در ایجاد آرامش، امنیت و یا تخلفی در محل صندوق ها و در رای مردم را نمی‌پذیرم و بدون هیچگونه ملاحظه ای با جدیت برخورد قانونی خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه فرایند الکترونیکی انتخابات، جلوی اشتباهات و تخلفات در رای گیری و در شمارش آرای هر شعبه را گرفته است گفت: با هرگونه تخلف سیستم قفل و ناظر ویژه باید با کارتی که دارد اقدام به بازگشایی سیستم نماید. 

استاندار با اشاره به اینکه همه تدابیر برای کاهش تخلفات بکار بسته شده است گفت: ۲ نفر جداگانه رای‌های نامزدها را شمارش و در نهایت دو لیست با هم چک می شود و اگر هر دو لیست یکی باشد، امضا و تایید خواهند شد درغیراین صورت مجددا شمارش انجام می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه مجریان انتخابات آرامش، دقت نظر و سرعت عمل لازم را در محل شعب اخذ رای داشته باشند تاکید کرد: تمام هم وغم مجریان انتخابات بی طرفی، سلامت و امانتداری باشد.

 کلانتری انتخابات را آبرو و حیثیت نظام دانست و گفت: مجریان انتخابات باید با رفتار، منش و عمل خود با اقتدار از قانون، رای مردم که حق الناس و امانت است و از آبرو و حیثیت نظام صیانت و دفاع کنند.
انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول