اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مجلس فعلی روابط عمومی دولت شده است

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه مجلس فعلی روابط عمومی دولت شده است، گفت: همه اقشار، صنوف و طبقات جامعه باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که انتخاب فرد اصلح برای ورود به مجلس یازدهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجلس فعلی روابط عمومی دولت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شب گذشته در مراسم ارائه برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در سالن شهداء برگزار شد، اظهار داشت: امروز در دنیا هیچ اتفاقی نمی‌تواند به وقوع بپیوندد که جمهوری اسلامی ایران در آن حضور نداشته باشد.

وی افزود: استکبار جهانی با همه توان قصد دارد با انقلاب اسلامی مقابله کند اما با حمایت مردم به هدفش نخواهد رسید.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه تلاش دشمن برای ضعیف ساختن انقلاب بر عکس ما را قوی کرده و باعث عزت انقلاب اسلامی شده است، ادامه داد: داعش را شکل دادند تا در سطح دنیا چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند و از گسترش دین مبین اسلام جلوگیری کنند.

قدیمی با تأکید بر اینکه باید توان داخلی و خارجی خود را یکسان سازی کنیم، بیان کرد: با همه بی‌تدبیری‌ها و بی‌کفایتی‌ها در داخل کشور ولی در خارج از مرزها نتیجه عملکرد نیروهای انقلابی خارق العاده بوده است. 

وی معتقد است با توجه به وصیت امام(ره) نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد و در ادامه تصریح کرد: گفتمان انقلاب بین مسؤولان کشور کمرنگ شده و اگر از آرمان‌هایی که برای آن ها قیام کردیم و شهید دادیم فاصله بگیریم دچار خسران خواهیم شد.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب مشکل اصلی کشور این است که از دولت انقلابی محروم هستیم.

قدیمی یادآور شد: برای اینکه کشور در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند چاره‌ای نداریم به غیر از اینکه دولت انقلابی داشته باشیم که مقدمه آن داشتن مجلس انقلابی است.

وی انتخاب نمایندگان اصلح را مهم‌ترین موضوع برشمرد و عنوان داشت: مجلس باید برای تصویب قوانین خوب، انتخاب مسؤولان شایسته برای اجرای قانون و نظارت بر قوانین مصوب تلاش کند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه امروز مجلس روابط عمومی دولت شده است، افزود: در مجلس فعلی حدود ۶۰ الی ۶۵ نماینده خوب داریم.

قدیمی در ادامه ابراز داشت: ۱۰ دوره مجلس را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز هم انتخاب مردم و عملکرد نمایندگان باید سنجیده‌تر از همیشه باشد.

وی افزود: همه اقشار، صنوف و طبقات جامعه باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که انتخاب فرد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خاطرنشان کرد: نماینده از هر حوزه‌ای که به مجلس راه پیدا کند باید به این موضوع توجه داشته باشد که به طور مستمر به آنجا برود تا از وضع مردم بی خبر نماند و از کارهای خود به مردم گزارش ارائه دهد.

قدیمی تشریح کرد: مردم نباید بعد از ورود نماینده شهر خود به مجلس او را تنها بگذارند و باید خواسته‌های خود را از او مطالبه کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم به نامزد انتخابات اعتماد می‌کنند و رأی می‌دهند، بیان کرد: نماینده نباید مردم و وعده‌هایی که به آن‌ها داده را فراموش کند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۵/پ/س۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول