اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گزارش انتخاباتی| اگر 11 خانم جراره در شورا بود آیا شهر و شهرداری این‌گونه بود؟

ابوالقاسم جراره گفت: خدا وکیلی مردم خودشان قضاوت کنند اگر 11 خانم جراره در شورای شهر بندرعباس بود آیا وضعیت شهر و شهرداری این گونه بود؟

گزارش انتخاباتی| اگر 11 خانم جراره در شورا بود آیا شهر و شهرداری این‌گونه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موفق به پیوستن به جمع 3 کاندیدای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی نیز شده است، شب گذشته در اجتماع هواداران خود در زمین ورزشی محله نخل ناخدای شهر بندرعباس به بیان مواضع و رویکردهای انتخاباتی خود پرداخت.

وی در ابتدای اظهاراتش ضمن خوشامد به مهرداد بذرپاش سخنران ویژه مراسم انتخاباتی او، از بذرپاش به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و روز زن، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت و اظهار کرد: انتخابات یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که بسیاری از مسؤولیت‌ها و مناصب یا بی واسطه و یا با یک واسطه حاصل انتخاب مردم هستند.

این نماینده سابق مردم بندرعباس ادامه داد: با این حال باید دید که چه اشکالی وجود دارد که قالب مردم ابراز نگرانی می‌کنند؟ مشکل اصلی آن است که ما باید در شرایط انتخاب و ویژگی‌ها دقت بیشتری کنیم.

جراره با بیان این که مردم ما نگران ایستادگی و شهادت و مقاومت در برابر دشمنان نیستند، تصریح کرد: مردم از فساد، تبعیض و بی عدالتی نگران می‌شوند و اگر بر اساس شاخص‌های رهبری انتخاب کنیم، دچار مشکل نخواهیم شد.

وی در همین زمینه اضافه کرد: مردم زمانی نگران می‌شوند که فساد و اختلاس‌های سنگین مانند اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه و فلان مجموعه اقتصادی را می‌بینند.

این کاندیدای انتخابات دوم اسفند تصریح کرد: اگر بر اساس شاخص‌ها انتخاب کنیم، حتما دچار مشکل نمی‌شویم. در همین شهر خودمان وقتی ملاک‌ها پول، سیم کارت، کارت شارژ، کیسه برنج، توپ و لباس ورزشی می‌شود، شورا و مجلس درستی نخواهیم داشت!

جراره عنوان کرد: خبر دارم برخی 13 میلیارد، برخی 50 میلیارد و برخی هم بی حد و اندازه خرج می‌کنند. به نظرتان این پول‌ها از کجاست؟ بخشی از آن از جیب خود شما مردم است. از بیت المال است. در همین شهرداری، فردی پیمانکار تعریف می‌کرد که برای ساختن یک سالنی از ما قیمت خواستند که ما 250 میلیون تومان قیمت دادیم اما بعد یک نورچشمی پیدا شد و قیمت 12 برابری داد و پروژه را به او دادند تا بسازد.

وی در همین زمینه گفت: من در تعجبم که دستگاه‌های نظارتی کجا هستند؟

نماینده سابق حوزه مرکزی بندرعباس در مجلس نهم با اشاره به رد صلاحیت 90 نفر از نمایندگان مجلس کنونی به دلیل مفاسد مالی، خاطرنشان کرد: آیا چنین مجلسی می‌تواند مقابل فساد بایستد؟ کسی که میلیاردی خرج می‌کند آیا نسبتی با رای مردم و پیگیری خواست مردم دارد؟ فریاد زدن هزینه دادن می‌خواهد و من فریاد زدم و مقابل فساد ایستادم. مقابل استاندارشان ایستادم و دیدید که در انتخابات قبلی حتی نمی گذاشتند که اثری از تبلیغات ما باقی بماند.

ابوالقاسم جراره عنوان داشت: مشکل نسل جوان امروز ما با اراده استوار مسؤولین حل می‌شود. مسؤولی که نگاهش و امیدش به آمریکاست، نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند. مسؤول لیبرال نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند. ثمره مدیریتش نیز امثال فریدون‌ها و جهانگیری‌هایی خواهد شد که تفکرشان مال اندوزی است.

وی در ادامه با انتقاد از این که 6 سال کشور را اسیر برجام کردید، گفت: اینان امیدی به خدا و جامعه اسلامی ندارند و امیدشان به دشمن و بیگانه است. این تفکر نمی‌تواند مشکلات مردم را رفع کند.

این کاندیدای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما با مذاکره با دنیا مشکلی نداریم بلکه با ذلت مشکل داریم. آن زمانی که ما فریاد می‌زدیم که بگذارید برجام را بخوانیم و بعد تصویب کنید، می‌گفتند به حاج علی آقا (لاریجانی) داده‌ایم. آقای بذرپاش در این زمینه شاهد است. مردم را ترساندند که سالن‌ها بسته و پیاده‌روها دیوار کشیده می‌شود اما دیدید که ملت ایران عین‌الاسد را هم موشک باران کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

جراره خطاب به مسؤولان دولتی اظهار کرد: اگر مرد هستید بروید و مشکل مسکن و ازدواج جوانان را حل کنید. چرا هر روز بازی سیاسی برای رفتن به ورزشگاه و تعطیلی کنسرت‌ها راه می‌اندازید؟ این‌ها فرمول خانه‌دار شدن مردم را قسط ماهی 2.5 میلیونی قرار داده‌اند در حالی که بسیاری از مردم ما با 10 تا 20 میلیون در مسکن‌های مهر صاحب خانه شدند.

وی در بخش پایانی اظهاراتش عنوان کرد: شاخه‌هایی از تفکر لیبرالی در هرمزگان نیز وجود دارد که عامل ناکارآمدی است و تنومند شده اما ثمری برای مردم ندارد. باید برویم و درختی نو بکاریم. زدن درخت تنومند سخت است.

جراره ادامه داد: ایستادگی مرا در موضوع آلومنیوم هرمزگان، شرکت عظیم گسترش در کشتی سازی و در پرونده زمین‌خواران محله نخل ناخدا دید. حتی زمین خواران هزینه انتخابات مرا هم تقبل کردند اما نپذیرفتم تا بتوانم از حقوق مردم محله‌ام دفاع کنم. بارها گفته‌ام اگر 11 خانوم جراره (خواهرش) در شورای شهر داشتیم، مشکلات شهر و شهرداری هم حل می‌شد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از مردم قول گرفت تا در ادامه انتخابات دوم اسفند ماه به تشکیل شورای شهر و انتخاب رئیس جمهوری جوان و انقلابی نیز کمک کنند تا طعم شیرین انقلاب اسلامی را بچشند و نتیجه خوبی حاصل شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول