اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخاب نیروهای کارآمد برای مجلس، حلال مشکلات کشور

میزگرد تخصصی تببین راه‌های رسیدن به یک مجلس انقلابی و اهمیت جایگاه مجلس برگزارشد.

انتخاب نیروهای کارآمد برای مجلس، حلال مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، میزگرد تخصصی در سالن اجتماعات ناحیه دانشجویی اصفهان برگزار شد. در این نشست که به تببین راه‌های رسیدن به یک مجلس انقلابی و اهمیت جایگاه مجلس پرداخته شد، در پایان اساتید حاضر در این میز گرد به سوالات خبرنگاران حاضر نیز پاسخ دادند.

حجت‌الاسلام محسن قنبریان در ابتدا به بیان ویژگی یک مجلس انقلابی پرداخت وافزود: کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب برخورداری از یک نظام انقلابی است، نظام انقلابی دارای جهات و جنبه‌های مختلفی است که با توجه به جمیع این جوانب می‌توان امید به یک نظام انقلابی با تمام ویژگی‌های مذکور آن داشت.

نویسنده و پژوهشگر حوزه تصریح کرد: بعضی جناح‌ها استقلال و پیشرفت و بعضی جمهوریت و آزادی را سرلوحه کار خود قرار دادند که با جمع شدن این جوانب و ترشح روح انقلابی انقلابی‌گری است که مجلس انقلابی نمود عینی پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد :مجلس حافظ همه شعارهای انقلاب مثل عدالت و پیشرفت و استقلال است که متاسفانه این شعارها در برخی حوزه‌ها مغفول مانده است.

در ادامه حجت الاسلام رسول مظاهری با بیان اینکه سهم جوانان و نوجوانان در یک مجلس انقلابی چیست گفت: باید به این قشر از مردم این باور را تزریق کنیم که دستاوردهای چهل‌ساله این انقلاب چه بوده است، افزود: با انتخاب نیروهای کارآمد مشکلات کشور حل خواهد شد.

 احمد نظارتی در جواب این سوال که مجلس در راس امور است و وظیفه ما در مقابله با افراط‌ها و تفریط‌ها چیست، تصریح کرد: با بصیرت افزایی راجع انتخابات‌های گذشته این امر امکان پذیر است.

عضو هیأت‌علمی دانشگاه اصفهان  با گریز زدن به جنگ جمل در زمان حکومت امیرالمومنین و عدم شناخت صحیح حق و باطل‌ها به کلام حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: با شناخت حق است که اشخاص را می‌توانیم بشناسیم نه با شناخت اشخاص حق را.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول