اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سعیدی: مجریان انتخابات سوگیری نداشته باشند/ مردم وفاداری خود را به نمایش می‌گذارند

نماینده مبارکه در مجلس با بیان اینکه مردم مشکلات و گلایه هایی دارند اما بار دیگر وفاداری خود را به نمایش می گذارند، بر اخلاق مداری در عرصه تبلیغات و لزوم عدم سوگیری مجریان انتخابات تاکید کرد.

سعیدی: مجریان انتخابات سوگیری نداشته باشند/ مردم وفاداری خود را به نمایش می‌گذارند

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با دعوت عموم مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بهترین عرصه برای مشارکت سیاسی هموطنان است.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت حضور در انتخابات، اظهار کرد: مردم  مشکلات و گلایه هایی دارند، ولی مطمئن هستم  بار دیگر وفاداری خود را به نمایش می گذارند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم توطئه‌های دشمنان محقق شود که در این زمینه مردم باید به صندوق‌های رای مراجعه و افراد اصلح را به مجلس بفرستند.

سعیدی به مسئله اخلاق مداری در عرصه تبلیغات انتخاباتی و لزوم عدم سوگیری مجریان اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی چند روز اخیر بنده شاهد این جهت گیری ها و دخالت‌ها بوده‌ام که انتشار غیرقانونی نامه مدیرکل سیاسی استانداری اصفهان به رئیس ستاد انتخابات کشور و مصاحبه نامبرده با خبرگزاری نزدیک به دولت و ورود مصداقی به مسئله، نمونه بارز آن است.

وی در پایان تاکید کرد: این در حالی است که بنده، پیش از انتشار نامه و‌ مصاحبه  معاون سیاسی استاندار، مدرک خود را به فرمانداری ارائه کرده بودم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول