اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارسال بیش از 42 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان از ارسال بیش از 42 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان کردستان خبر داد.

ارسال بیش از 42 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

عبدالله‌گیتی منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی اخیر و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی برخی از روستاهای استان کردستان هیچگونه نگرانی بابت تامین سوخت روستائیان وجود ندارد.

وی با اشاره به میزان ارسال نفت سفید به روستاهای استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 42 میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده است.

وی با اعلام مسدود بودن راه‌های ارتباطی اغلب روستاهای استان به دلیل بارش‌های پی در پی برف و کاهش محسوس دما در سطح استان اظهار داشت: عملیات تامین و توزیع مطلوب سوخت در تمام نواحی 9 گانه استان در جریان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان با اشاره به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه در خصوص آمادگی تامین سوخت زمستانی از ارسال بیش از 21 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان خبرداد و افزود: سوخت روستاهای فوق از خردادماه سال‌جاری ارسال و ذخیره‌سازی شده است.

وی با بیان این مطلب که توزیع نفت سفید در استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود، اعلام کرد: سهمیه ویژه‌ای به مناسبت دهه مبار ک فجر و برودت هوای اخیر استان برای دریافت نفت سفید مازاد بر سهمیه اختصاصی خانوارهای نفت سفید پسوز اختصاص یافته است که تاپایان سال دارای اعتبار است.

وی با اشاره به فعالیت 34 باب فروشندگی نفت سفید شهری در سطح استان از توزیع ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید بین خانوارهای فاقد گاز طبیعی استان خبر داد و افزود: همه77 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب جایگاه سی. ان. جی استان فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول