اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خریداری ۱۱۰۰ تن میوه شب عید در سمنان/ نظارت ویژه بر بازار انجام می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه افزایش نظارت‌ها بر بازار شب عید در دستور کار است، گفت: در این راستا خریداری یک‌هزار و ۱۰۰ تن میوه پیش‌بینی شده است.

خریداری ۱۱۰۰ تن میوه شب عید در سمنان/ نظارت ویژه بر بازار انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه در خصوص تأمین کالاهای اساسی در این استان مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: ذخیره کافی برای اقلام اساسی در انبارها موجود است و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ تن میوه برای شب عید در استان سمنان خریداری می‌شود، افزود: از این میزان ۷۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب مصوبه ستاد تنظیم بازار از مازندران و تهران به استان ارسال می‌شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه نظارت بر بازار شب عید افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج اتیکت قیمت، فروش جنس تاریخ گذشته، احتکار و ... ازجمله مواردی است که بازرسان در تمامی شهرستان‌ها بازار را زیرنظر خواهند داشت.

اسودی ضمن بیان اینکه با موارد تخلف در صورت مشاهده به‌شدت برخورد و واحد صنفی پلمب خواهد شد یا اخطاریه دریافت می‌کند، اضافه کرد: با توجه به اینکه کالاهایی نظیر مرغ و تخم‌مرغ بیش از نیاز در استان سمنان تولید می‌شود، نباید قیمت آن از نرخ مصوب فراتر رود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول