اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور مردم در انتخابات منجر به انتخاب مجلسی انقلابی و قدرتمند خواهد شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند از عدم حضور مردم سوءاستفاده کنند و تبلیغات وسیعی در این راستا به راه انداخته‌اند تا مردم کمتر شرکت کنند، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفندماه مجلسی انقلابی و قدرتمند را به دنبال خواهد داشت.

حضور مردم در انتخابات منجر به انتخاب مجلسی انقلابی و قدرتمند خواهد  شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سید صادق حسینی در دومین همایش نغمه‌سرایان اهل سنت کشور که با حضور استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کردستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شده است، اظهار کرد: این همایش به عنوان دومین سال پیاپی در استان کردستان برگزار می‌‌شود که مایه خوشحالی است.

وی با عنوان اینکه دهه فجر ایام جشن و سرور برای مردمان خوب این سرزمین بوده و هست، افزود: کردستان دارای پیشینه بلندی از فرهنگ و ادب و دینداری و سلحشور، وفاداری و مرزداری است و هر آنچه که در وصف مردم مومن و شریف کردستان بگوییم بسیار ناچیز است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: کردستان دارای مردمانی بزرگ است که در انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای دارند و در مقابله با ضد انقلاب پیکان خط مقدم نظام و کشور بودند و در مقابل ارتش بعثی هم همین‌گونه رقم خورد و تا به امروز یکی از امن‌ترین استان‌های کشور که دارای امنیت پایدار است این استان بوده که به برکت مردمان خوب این آب و خاک رقم خورده است.

سردار حسینی اضافه کرد: کردستان از سوی رهبر به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش یاد شده است و قطعا هیچ خدمتی زیر آسمان کبود بالاتر از خدمت به مردم کردستان نیست.

وی عنوان کرد: کردستان مهد فرهنگ است و دف‌نوازی مختص مردمان این دیار است و قطعا سروده‌های مداحان در وصف اهل بیت و پیامبر عبادت است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه پیامبر آخرین فرستاده خدا و عامل وحدت مسلمانان است، افزود: در شرایطی که دشمنان تلاش می‌کنند بین مسلمانان ایجاد تفرقه کنند و در کشور ما بین شیعه و سنی و بین قومیت‌ها ایجاد اختلاف می‌کنند و حتی در خارج از کشور و بین کشورهای اسلامی همین توطئه‌ها را می‌خواهند پیاده کنند چون دشمنان از اسلام وحشت دارند.

دین، کعبه، قرآن و پیامبر واحد رمز بقا و وحدت مسلمانان است

سردار حسینی اضافه کرد: اسلام امپراتوری ایران را به سیطره خود درآورد و امت واحده اسلامی تشکیل شد و این اسلام در برابر دشمنان آسیب‌ها دیده و مشکلات را تحمل کرده و رنج‌های زیادی کشیده است اما پایدار، محکم و استوار مانده است چرا که دین واحد، قرآن، کعبه و پیامبر واحد رمز بقا و وحدت مسلمانان است و دشمن هیچگاه نتوانسته‌اند عوامل وحدت بخش را از ما بگیرند و بین امت اسلام گسست و انشقاق ایجاد کنند.

وی همچنین از حضور مردم در جشن‌های انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد گسترده مردم در انتخابات دوم اسفندماه باشیم چرا که یکی از مظهرهای قدرت نظام اسلامی و حکومت دینی و مردمی پارلمان ماست که برگرفته از خواست مردم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: مجلس دارای جایگاه برجسته و ویژه‌ای است و امام فرمود مجلس در راس امور است و فضائل ملت، مجلس قدرتمند، دولت قدرتمند تشکیل می‌دهد و دولت انقلابی و قدرتمند دارای مدیران قدرتمند و انقلابی است و وظیفه داریم به صورت گسترده و حداکثری در این انتخابات شرکت کنیم و خودمان خانواده و دوستان و بستگان را نیز به حضور در این انتخابات دعوت کنیم.

سردار حسینی گفت: دشمنان می‌خواهند از عدم حضور مردم سوءاستفاده کنند و تبلیغات وسیعی راه انداخته‌اند تا مردم کمتر شرکت کنند اما ما حضور گسترده خواهیم داشت و مجلسی انقلابی را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول