اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

الهامی: بازی با پرسپولیس در بدترین زمان ممکن/ تراکتور در فرهنگ مردم آذربایجان است

سرمربی تیم تراکتور گفت: تیم تراکتور در فرهنگ مردم آذربایجان بوده و نتایج این تیم کاملا در روند زندگی مردم این منطقه تاثیرگذار است.

الهامی: بازی با پرسپولیس در بدترین زمان ممکن/ تراکتور  در فرهنگ مردم آذربایجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ساکت الهامی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ما در بدترین شرایط زمانی با تیم پرسپولیس بازی کردیم و تیم پرسپولیس با مربی جدید خود یحیی گل‌محمدی چند جلسه تمرین کرده و ما هیچ شناختی نسبت به پرسپولیس یحیی نداشتیم و این پرسپولیس با تیم کالدورن متفاوت بود، در حالی که پرسپولیس کاملا به شرایط تیم ما آشنا بوده و عملا دیدیم که پرسپولیس از این وضعیت نهایت استفاده را کرده و به پیروزی رسید و شاهد هم بودیم که این تیم در بازی مقابل ما 38 خطا کرده بود و شاید اگر در زمان دیگر با این تیم بازی می‌کردیم نتیجه دیگری در میدان رقم می‌خورد.

الهامی گفت: من یک امتیاز بابت بازی پرسپولیس به هواداران تیم تراکتور بدهکار هستم و قول می‌دهم که این امتیاز را جبران نمایم.

وی به هواداران تیم تراکتور اشاره کرده و متذکر شد: من در خیلی از نقاط دیگر ایران مربیگری کردم و وصف تماشاگران تراکتور را شنیده بودم و در اینجا به خوبی هم مشاهده کردم که تیم تراکتور برخلاف پرسپولیس و استقلال هوادار ندارد، بلکه عاشقانی دارد که با این تیم زندگی می‌کنند و امروز تراکتور در فرهنگ مردم آذربایجان بوده و می‌بینیم وقتی تیم ما می‌برد تمام مردمان تبریز و شهرهای اطراف‌ خوشحال بوده و در شهر ترافیک می‌شود و این نشان از محبوبیت تیم تراکتور در منطقه آذربایجان دارد.

الهامی افزود: نقش هواداران تراکتور امروز از من مربی کمتر نیست و این هواداران این تیم هستند که باید شایعاتی که علیه تیم ایجاد شده مقابله کنند و اجازه ندهند که بدخواهان تیم تراکتور به خواسته‌های خود دست یابند.

سرمربی تیم تراکتور در مورد وضعیت تیموری یادآور شد: هیچ بازیکنی بزرگتر از تراکتور نیست حتی من سرمربی، طبیعی است بازیکنی که تعویض می‌شود، ناراحت شود و این ناراحتی نباید به تیم و نیمکت انتقال یابد و در بازی مقابل ذوب‌آهن نیاز به‌ بازیکنی در میدان بود تا در محوطه جریمه مدافعان حریفان را نگه دارد و برای همین تیموری تعویض شد.

وی گفت: قضیه تیموری از فردا بازی با ذوب‌آهن حل شده و وی در تمرینات تیم تراکتور حضور دارد.

ساکت الهامی ‌مذاکره و حضور بازیکن ایرلندی ایرانی در تیم تراکتور را شایعه خواند.

وی همچنین به تلاش‌هایی که در برای برگزاری بازی تراکتور با سایپا شد اشاره کرده و تصریح کرد: جا دارد از آقای بهتاج و سایر عامل اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین باشگاه تراکتور تشکر کنم که شرایط این بازی را فراهم کردند همچنین هوادارانی که در این بازی در کنار عوامل اجرایی در حال برف‌روبی ورزشگاه بودند و خواهشی که دارم این است کیفیت زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) را حفظ نمایند و ما بازی‌های سختی برابر تیم‌های سپاهان و نفت آبادان در تبریز داریم و نیاز به زمین خوب برابر این حریفان جهت کسب نتیجه مطلوب داریم.

سرمربی تراکتور از آغاز مذاکره باشگاه با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است خبر داده و ادامه داد: در طول تاریخ تراکتور حضور چنین بازیکنانی در این تیم بی‌سابقه بوده و آقای زنوزی بهترین‌ها را در تراکتور جمع کرده و ان‌شاءالله با این مجموعه خوب برای کسب قهرمانی و به دست آوردن سهمیه باشگاه‌های آسیا تلاش خواهیم کرد.

وی در خاتمه از هواداران تیم تراکتور خواست در بازی مقابل مس کرمان در جام حذفی با حضور در ورزشگاه و حمایت خود زمینه‌ساز پیروزی تراکتور در این بازی حساس شوند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول