اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نمی‌توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم/به برجام رای دادم و حمایت کردم

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده کاری جز نماینده مجلس بودن ندارم، اما باز میزان رای مردم است و مردم باید ببینند و قضاوت کنند، گفت: نمی‌توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم.

نمی‌توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم/به برجام رای دادم و حمایت کردم

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، شمس‌الله شریعت‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات دوره یازدهم کاملا متفاوت شروع شد و شاید سرانجام آن هم متفاوت باشد، اظهار کرد: تلاش ما برای نماینده و صدای مردم بودن است و اقدامات مثبتی صورت گرفت که برخی  از آنها متحولانه بود.

وی به مالکیت‌ مردم و بنیاد علوی، موضوع مازندران غربی که خواست مردم است، اشاره و تصریح کرد: پشتیبانی از مسؤولان و یا انجام رساندن بسیاری از پروژه‌های مختلف شهرستان را انجام دادم و همیشه به دنبال وحدت و انسجام برای خدمت بودم بودم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای دانشکده ملاصدرا، مجتمع فرهنگی امین در کتالم، فرودگاه رامسر و بخش‌های مختلف تلاش شد که به صورت کلیپ و کتابچه نیز عرضه شده است.

وی با بیان اینکه مردم از اقتصاد، تبعیص و بی عدالتی شاکی هستند، گفت: رسانه‌ها باید در مردم انگیزه ایجاد کنند برای آمدن پای صندوق‌های رای آنها را ترغیب کنند.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتقاد دارم باید به کار رانت‌خواران رسیدگی کرد و سیستم خودپالایشی داشته باشیم و کسانی که عمل و کارشان به نفع مردم نیست را  باید پاک کنند

این مسؤول تاکید کرد: اقتصاد هر کشور متاثر از سیاست کشور است و ما کشوری هستیم که به گفته رهبر جنگ اقتصادی داریم که اثرش کاهش قدرت خرید مردم ، بیکاری و... است که مردم باید بیشتر صبور باشند و مشکلات از این دسته هستند و حوزه بعدی ناکارامدی در فرهنگ و اقتصاد است که در شعارهای رهبر نیز نمود پیدا می‌کند.

نماینده مجلس با اشاره به بحث برجام افزود: به برجام رای دادم و حمایت کردم و این طرح خیلی خوب بود اما اینکه ترامپ از حرف خود تخلف کرده بحث دیگری است.

وی با تاکید بر اینکه نماینده باید حضور مرتب در منطقه داشته باشد و صدای مردم باشد، اظهار کرد: بنده کاری جز نماینده مجلس بودن ندارم، اما باز میزان رای مردم است و مردم باید ببینند و قضاوت کنند و نمی‌توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول