اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رفیعی: مردم از معیشت، کسب و کاری که برایشان رونق ندارند خسته‌اند

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گفت:‌ مردم از اقتصاد، معیشت و کسب و کاری که برایشان رونقی ندارد خسته‌اند، لذا باید در مجلس آینده به این موضوع توجه شود.

رفیعی: مردم از معیشت، کسب و کاری که برایشان رونق ندارند خسته‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سمیه رفیعی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست خبری بانوان عضو این شورا که عصر امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ما در 40 سال گذشته کارهایی را انجام دادیم اما جوابی برای بسیاری از آنها نداریم و تنها جنبه مُسکن داشته است.

وی افزود: نگاه ما به اقتصاد و معیشت مردم تنها مُسکن‌گونه بوده است و هیچ راهکار صددرصدی منتج به نتیجه نداشته‌ایم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  ادامه داد: به عنوان مثال دریاچه ارومیه به عنوان یک واحد بی‌تدبیری دارد تدریس می‌شود که باید از اینها درس بگیریم.

رفیعی با بیان اینکه گفتمان انقلاب حافظ و پایداری محیط زیست و پایداری اقتصادی است‌،گفت: اصلاح برخی قوانین ناکارآمد را در دستور کار قرار خواهیم داد. به خصوص قوانینی که به شدت مخرب هستند. 

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: شاید مجلس را به عنوان یک نهاد قانون‌گذاری می‌شناسند اما می‌خواهم اتفاقاً وارد مجلس شوم تا یکسری قوانین را به نفع مردم حذف کنم چرا که ما فقط قانون تصویب می‌کنم اما در اجرا چگونه عمل می‌کنیم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید براینکه در مجلس آینده باید جلوی برخی از قوانین که اجرا نمی‌شوند را گرفت، گفت: مردم خسته‌اند از اقتصاد، معیشت و کسب و کاری که برای‌شان رونقی ندارد.

رفیعی ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌رو برای مجلس آینده گفت: باید یکسری از قوانین اصلاح، برخی از آنها مجدداً نگاشته و یکسری نیز به نفع مردم برداشته شود. خود من هم از هرچه شعارزدگی و ژست‌زدگی‌ است خسته‌ام.

وی در پایان گفت: بنده برای هر کدام از مطالبی که ذکر کردم طرح دارم و می‌توانیم چهره دوم انقلاب را مبناگذاری صحیح کنیم و نباید کاری کنیم که بابت عملکردمان جوابی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول