اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آموزش های شهروندی باید در قالب جدیدی به مردم ارائه شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون تلاش های زیادی برای آموزش شهروندی انجام شده است اما باید از قالب های جدیدی در این حوزه استفاده شود.

آموزش های شهروندی باید در قالب جدیدی به مردم ارائه شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود ضمن تشکر از مشارکت شهرداری تهران در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال شاهد آن بودیم که یک نوآوری از سوی شهرداری تهران انجام شد و آموزش‌های شهروندی از طریق تبلیغات سینمایی پیش از اکران فیلم ها در اختیار مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیش از این در حوزه شهروندی در آموزش‌های رسمی اقدامات زیادی انجام شده اما کارساز نبوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:  لازم است که پیام‌ها و آموزش‌های شهروندی‌مان را در قالب‌های جدید به مردم ارائه کنیم. 

وی گفت: امسال در جشنواره فیلم شهر پرده زیبا و ظاهر فریب شهر در فیلم‌ها کنار رفت و عمق فرهنگ جاری در کوچه‌ها و چهره‌های هولناک شهر همچون کودکان کار و ... به تصویر کشیده شد.

مسجدجامعی ادامه داد: این تصاویری که در برخی فیلم‌ها در تهران به نمایش گذاشته شد به واقعیت تهران نزدیکتر بود هرچند که باعث آزرده خاطری دوست داران تهران می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از حناچی می‌خواهیم که از ظرفیت جشنواره فیلم فجر و حتی فیلم شهر که از گذشته به ما ارث رسیده استفاده کند و ظاهر شهر را بشکافد و کوچه پس کوچه‌های تهران به نمایش گذاشته شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول