اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۸۹/ شهید سید مهدى حسینى: خدایا! کمک کن رزمنده‌ای واقعی برای اسلام باشیم

شهید سید مهدى حسینى در وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا در این برهه از زمان خودت کمک کن تا ما یک رزمنده واقعی باشیم و یک فردى باشیم که بگوئیم پیرو دین محمد و شیعه على و شیعه على بن ابیطالب هستیم.

۷۸۹/ شهید سید مهدى حسینى: خدایا! کمک کن رزمنده‌ای واقعی برای اسلام باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سیدمهدى حسینى:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان                                                     دل آرام گیرد زنام خداى

خدایا نمی‌دانم چرا امشب دلم شور می‌زند حالم عوض شده یک حال دیگر دارم دلم عوض شده اصلا دلم رفته همه‌اش هوای جبهه جنگ را دارد.

می‌دانم ما باید خودسازى کنیم و اول خودمان را بسازیم و از خودمان شروع کنیم، باید دین و آیین کشورمان را بشناسیم و خلاصه حق و باطل را بشناسیم و از حق دفاع کنیم.

اکنون در این نبرد نابرابر دین، کشور، سرنوشت تک تک مردم نیازمند یاری و کمک هر فرد مسلمان است؛ امروز باید به یاری برادران سپاه و بسیج و ارتش برویم و این یعنی یاری امام زمان و نایبش روح الله، امام امت خمینى بت شکن.

خدایا خودت کمک کن تا ما یک رزمنده واقعی باشیم و یک فردى باشیم که بگوییم پیرو دین محمد و شیعه على و شیعه على بن ابى طالب هستیم.

امت ایران امروز امام زمان ما خمینی کبیر است و ما چگونه می‌توانیم در مقابل این تهاجمات و یاری خواستن امام بی‌تفاوت باشیم و بگوییم ما که نمی‌توانیم برویم؟! این برادران رزمنده در جبهه هر کدام گرفتاری خود را دارند اما ندای امام را لبیک گفته و با تمام مشکلات خود در جبهه حاضر شده‌اند تا علیه کفر بجنگند و پرچم پیروزی اسلام را برافراشته کنند. ان‌شا‌ءالله ما هم بتوانیم به خوبی ندای امام را لبیک بگوییم.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول