اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح مخازن ۲۰ هزار متر مکعبی داماهی/ وزیر نیرو: افزایش 50 درصدی ظرفیت برق هرمزگان تا سال 1400

وزیر نیرو در حاشیه مراسم افتتاح مخازن ۲۰ هزار مترمکعبی داماهی بندرعباس گفت: استان هرمزگان در آستانه رسیدن به نقطه پایدار در بحث آب و انرژی است و تا سال ۱۴۰۰، بیش از ۵۰ درصد به ظرفیت برق استان افزوده می‌شود.

افتتاح مخازن ۲۰ هزار متر مکعبی داماهی/ وزیر نیرو: افزایش 50 درصدی ظرفیت برق هرمزگان تا سال 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا اردکانیان وزیر نیرو در ادامه سفر به هرمزگان، بعد از ظهر امروز، پروژه مخازن ۲۰ هزار مترمکعبی داماهی بندرعباس را افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: امروز پروژه‌های بزرگ‌ و خوبی از جمله سد سرنی و مخزن ۲۰هزار متر مکعبی در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیارد تومان  به بهره‌برداری رسید.

اردکانیان اظهار کرد: بخش دوم این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و افتتاح این پروژه در راستای تأمین پایدار آب مردم و صنایع بندرعباس، بندرخمیر و روستاهای مسیر و تغذیه سفره‌های زیر زمینی که  آب پایدار را برای مردم این مناطق به ارمغان خواهد آورد.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: استان هرمزگان در آستانه رسیدن به نقطه پایدار در بحث آب و انرژی است و تا سال ۱۴۰۰، بیش از ۵۰ درصد به ظرفیت برق استان افزوده می‌شود.

این مقام مسؤول به بحث فاضلاب بندرعباس اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و مسایل مهم این وزارتخانه بحث فاضلاب بندرعباس است که از پروژه‌های مورد توجه بوده و هست و در همین دولت تحول خوبی در این زمینه شاهد خواهیم بود که دیگر  فاضلاب، مردم را نگران و ناراحت نکند.

وی عنوان کرد: برای جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بندرعباس که ۲۶میلیون متر مکعب پساب تولید می‌کند، با مشارکت بخش خصوصی و در اختیار قراردادن بخشی از اموال غیر منقول برای ایجاد یک نوار سبز مطمئن در شهر بندرعباس و رهایی از فاضلاب، تمام تلاش خودرا به کار خواهیم برد.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول