اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر کردستان

دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر کردستان با حضور 280 نجاتگر و پرسنل هلال احمر کردستان آغاز بکار کرد.

آغاز دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن طرح ملی امداد و نجات نوروزی، دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات طی دو مرحله با حضور 280 نجاتگر و پرسنل حوزه امداد و نجات  آغاز شده است.

محمدباقر محمدی افزود: دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی در دو مرحله از تاریخ 26 بهمن ماه لغایت 29 بهمن ماه و در سه پایگاه امداد و نجات بین شهری صلوات آباد سنندج، مروارید کامیاران و خان بانه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در طول این دوره مباحثی از جمله آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات، آشنایی با خودروی آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه، رهاسازی و تثبیت خودرو ، تثبیت پزشکی، مدیریت راه هوایی، آتل‌بندی و CPR و ... مرور خواهند شد. 

محمدی هدف از برگزاری این دوره را افزایش آمادگی و بالابردن توان عملیاتی نجاتگران و همچنین کاهش تلفات جاده‌ای و شتاب‌دهی در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان برشمرد. 

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مطلوب و موثر در حوادث و سوانح در گرو تربیت نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده بوده که با برنامه‌ریزی و ابلاغ به شعب سراسر استان این مهم در دستور کار جمعیت قرار گرفته است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول